۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۱

سردار معصوم بیگی خبر داد

راه‌اندازی مرکز جامع تربیت و آموزش مدیران فراجا

راه‌اندازی مرکز جامع تربیت و آموزش مدیران فراجا

رئیس بازرسی کل فراجا گفت: حسب تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور، راه‌اندازی مرکز جامع تربیت و آموزش مدیران در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی رئیس بازرسی کل فراجا اعلام کرد: لزوم حفظ پویایی سازمان پرماموریت انتظامی کشور ایجاب می‌کند تا مدیران و کارکنان مستمرا در حال فراگیری دانش‌های نوین و بازآموزی مهارت‌های تخصصی پلیس باشند.

وی با اشاره به اجرای موفق دوره‌های آموزشی رشد و تعالی مدیران فراجا در سال گذشته، افزود: این دوره‌های پنجگانه که به صورت تمرکزی و غیرتمرکزی (۳۰۳ دوره) و با مدیریت، نظارت و اثربخشی بازرسی کل فراجا برگزار شده است شامل دوره‌های آموزشی رشد و تعالی معنوی و بصیرتی، توجیهی تبیینی سواد رسانه و فضای مجازی، مهارت‌های مدیریتی، همتاپروری و دوره بهینه سازی و رشد مهارت‌های رفتاری است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار نفر از مدیران فراجا در سال گذشته با شرکت در دوره‌های آموزشی، دانش، بینش و مهارت کاری و سازمانی خود در زمینه‌های مختلف را ارتقا داده‌اند، گفت: جامعه مخاطب این دوره‌ها شامل فرماندهان و مدیران عالی فراجا، مدیران کل حوزه مرکزی، معاونان انتظامی و مرزبانی استان‌ها، فرماندهان مرزبانی استان‌ها، معاونان مرزبانی فراجا، فرماندهان یگان ویژه استان‌ها، رؤسای کلانتری، فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی، پلیس راه، مرزی، ساحلی و بخش‌های انتظامی است.

معصوم‌بیگی از استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی رشد و تعالی معنوی، بصیرتی و مدیریتی در سال جدید خبر داد و تصریح کرد: در صدد هستیم با بازنگری سرفصل‌های آموزشی، احصاء نیازمندی مدیران فراجا و با مدنظر قرار دادن تحولات عصر حاضر، اثر بخشی دوره‌های آموزشی و مهارت فرماندهان و مدیران را به روز کرده و ارتقا دهیم.

رئیس بازرسی کل فراجا به تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در نشست تخصصی و دیدار کاری سردار رادان با معاونان و رؤسای مراکز بازرسی کل اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت تعالی بصیرتی و توانمندسازی مدیران فراجا بر عهده بازرسی است لذا حسب دستور، راه‌اندازی مرکز جامع تربیت و آموزش مدیران در سال جدید در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5757929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha