۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

هشدار درباره توطئه علیه مصلی باب الرحمه در مسجدالاقصی

هشدار درباره توطئه علیه  مصلی باب الرحمه در مسجدالاقصی

هیئت اسلامی- مسیحی حمایت از قدس و مقدسات در بیانیه ای عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، هیئت اسلامی- مسیحی حمایت از قدس و مقدسات نسبت به توطئه شوم دشمن صهیونیستی برای تبدیل مصلی باب الرحمه در مسجد الاقصی به کنیسه یهودی در چارچوب طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هشدار داد.

این هیئت در بیانیه ای عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی علیه مصلی باب الرحمه و بازگشایی درهای این مصلی و بازسازی بخش‌های خسارت دیده آن فراخواند.

در این بیانیه آمده که رژیم صهیونیستی از طریق یورش به مصلی باب الرحمه و وارد آوردن خسارت به آن درصدد تعطیلی کلی این مصلی و بازگردان وضعیت حاکم بر آن به قبل از سال ۲۰۱۹ است که شهروندان فلسطینی در آن زمان برای بازگشایی آن به پا خواستند و این رژیم را وادار به بازگشایی درهای این مصلی کردند.

هیئت مذکور اشاره کرد که مصلی باب الرحمه بخشی اصیل و جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است و هرگونه تلاشی در جهت تغییر وضعیت حاکم بر آن پیامدهای بسیار خطرناکی در پی خواهد داشت.

این هیئت از اردن و تمامی کشورهای اسلامی و عربی خواست به مسئولیت های خود عمل کرده و در برابر توطئه های دشمن صهیونیستی علیه مصلی باب الرحمه و مسجد الاقصی سکوت نکنند.

کد خبر 5763472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha