۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

۶۵ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور در حوزه راه تحقق یافته است

۶۵ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور در حوزه راه تحقق یافته است

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تاکنون ۶۵ درصد از منابع اختصاص یافته به حوزه راه در سفر رئیس جمهور در استان اردبیل تحقق یافته است.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهار هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور در حوزه راه بوده که از این مبلغ تخصیصی ۶۵ درصد تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: عمده این منابع برای تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل اختصاص یافته که همچنان این پروژه‌ها با سرعت و قوت بیشتر در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۳۷ کیلومتر از محور اردبیل – سرچم با پیگیری سازمان برنامه و بودجه کشور و از محل ردیف طرح بزرگراهی این مسیر خبر داد و گفت: ۶۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از محل تهاتر ملک و سایر منابع توسط استان جذب شده است.

حیدری از اختصاص مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۵ کیلومتر از محور اردبیل – مشگین‌شهر خبر داد و افزود: در کنار تأمین این منابع از محل سازمان برنامه و بودجه از محل قیر رایگان ۲۰ میلیارد تومان و تهاتر ملک ۲۰ میلیارد تومان تا خردادماه سال گذشته تأمین منابع را شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای محور سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی و همچنین تکمیل ۱۰ کیلومتر از محور پارس‌آباد – سربند تأمین منابع از ردیف‌های ملی، قیر رایگان و تهاتر ملکی انجام شده است.

حیدری به تکمیل محور اردبیل – مشگین‌شهر اشاره کرد و ادامه داد: در کنار تکمیل و بهره‌برداری کامل از این مسیر، ۵۵ میلیارد تومان اعتبار نیز برای تکمیل تونل حیران توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و از محل قیر رایگان و تهاتر ملک نیز تأمین منابع را شاهد هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل محور کلور – درام بخشی از منابع تخصیص یافته تا روند اجرایی این پروژه را با همراهی پیمانکار شاهد و ناظر باشیم.

کد خبر 5763576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha