۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹

توسط انتشارات عهد مانا؛

داستان بانوی برزیلی مسلمان‌شده در «تولد در سائوپائولو» منتشر شد

داستان بانوی برزیلی مسلمان‌شده در «تولد در سائوپائولو» منتشر شد

کتاب «تولد در سائوپائولو» داستان کامیلا سلستینو، بانوی برزیلی مسلمان‌شده به قلم راضیه مکاریان توسط انتشارات عهد مانا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «تولد در سائوپائولو» نوشته راضیه مکاریان با کوشش بهزاد دانشگر، شامل داستان کامیلا سلستینو، بانوی برزیلی مسلمان‌شده به‌تازگی توسط انتشارات عهد مانا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب در ادامه انتشار دو کتاب «تولد در لس‌آنجلس» و «تولد در توکیو» به چاپ رسیده و سومین کتاب مجموعه کتاب‌های ره‌یافتگان به مسیر حقیقی دین‌داری و بندگی محسوب می‌شود.

کتاب، داستان زندگی خانم کامیلا سلستینو است؛ دختری متولد سائوپائولوی برزیل. او در نوجوانی درگیر سوال‌های بی‌پایان و بی‌پاسخ ذهنش می‌شود و در قدم نخست و با نرسیدن به پاسخ‌های خود، با اعتقادات مذهبی خانواده مسیحی‌اش مخالفت می‌کند. بعد هم پا به مسیر آتئیست‌ها می‌گذارد و… تا این‌که در هفده سالگی، با یک مسلمان آشنا می‌شود و در ادامه، مسیر زندگی‌اش کاملاً تغییر می‌کند.

راضیه مکاریان به‌عنوان نویسنده کتاب پیش‌رو، کوشیده احساسات و ادراکات خانم سلستینو را در قالب واژه‌ها به تصویر بکشد. زندگی پرفراز و نشیب و البته تلخ و شیرین خانم کامیلا نکات و آموزه‌های زیادی دارد که مخاطب خود را برای رسیدن به پایان کتاب، همراهی خواهد کرد.

این‌کتاب در ۱۵۲ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 5763793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha