۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

مسئولیت ها در نظام اسلامی سنگری برای خدمت به مردم است

مسئولیت ها در نظام اسلامی سنگری برای خدمت به مردم است

سنندج - مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی همچون سنگری است برای خدمت به مردم و دفاع از آرمان های شهدا لذا باید همه ما با تلاش و همتی مضاعف قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی روز چهارشنبه در مراسم معارفه معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان و مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، اظهار کرد: امروز جمع شده ایم تا از خدمات چندین دهه‌ای حجت الاسلام حاتمیان و حجت‌الاسلام رستمی تقدیر کنیم.

وی افزود: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی همچون سنگری است برای خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های شهدا لذا باید همه ما با تلاش و همتی مضاعف قدم برداریم.

مسئولیت ها در نظام اسلامی، سنگری برای خدمت به مردم است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: پیگیری دغدغه‌های فعالان دینی و قرآنی از جمله اولویت‌هایی است که از معاون فرهنگی جدید استان و مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیش از پیش انتظار می‌رود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیر سابق تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این مراسم از تلاش فعالان فرهنگی و تبلیغی این شهرستان برای تعالی ارزش‌های دینی و فرهنگی در این شهرستان تقدیر کرد.

وی افزود: امروز مهمترین عامل برای القای آرامش به جامعه، تبیین حقایق انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختارنیا معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: از حسن اعتماد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تقدیر می‌کنیم و خدمات فعالان فرهنگی و تبلیغی را ارج می نهیم.

وی افزود: باید تمام توان خود را برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم به کار بگیریم چرا که هر چه داریم از آموزه‌های فرهنگی و دینی ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی محمدخواه مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این مراسم بر تقویت شبکه‌های مردمی در این شهرستان تأکید کرد.

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین رستمی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین مختارنیا به عنوان معاون جدید فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

همچنین از خدمات حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین هادی محمدخواه به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج معرفی شد.

کد خبر 5763868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha