۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴

معاون وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد؛

ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان آموزش و پرورش خوزستان

ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان آموزش و پرورش خوزستان

اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان و ذی‌نفعان آموزش و پرورش در میز ارتباطات سفر رئیس جمهور به خوزستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی لاشکی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید از مرکز سامد مستقر در حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان خوزستان برکات فراوانی برای این استان خواهد داشت و بر این اساس آموزش و پرورش با داشتن بیشترین مخاطب در جامعه وظیفه پاسخگویی به مراجعان آموزش و پرورش در حوزه ریاست جمهوری و سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان را دارد.

وی با اشاره به ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان و ذی‌نفعان آموزش و پرورش در میز ارتباطات سفر رئیس جمهور به خوزستان توضیح داد: احترام به مراجعان؛ پاسخگویی اثربخش و ارجاع تخصصی درخواست‌ها به واحدهای مربوطه از جمله اهداف تیم مستقر آموزش و پرورش در میز ارتباطات ریاست جمهوری است‌.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: مهمترین اصل در میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به خوزستان کسب رضایتمندی مراجعان به این واحد است و همکاران مستقر در این حوزه باید با سعه‌صدر و دانش تخصصی به مراجعان پاسخگو باشند.

کد خبر 5763894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha