۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱

معاون حوزه هنری:

بوشهر لنگرگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری ایران است

بوشهر لنگرگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری ایران است

بوشهر - معاون حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور گفت: استان بوشهر یکی از لنگرگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای و هنری کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فروزان‌فر ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس حوزه هنری بوشهر اظهار داشت: حوزه هنری در واقع یکی از خانه‌های فعالان انقلابی و ولایی است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر یکی لنگرگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای و هنری کشور است و می‌طلبد در عرصه تحول‌آفرینی از جوانان این مرز و بوم کرانه‌ای در خلیج‌فارس حمایت مادی و معنوی توسط متولیان و دست‌اندرکاران صورت پذیرد.

رئیس جدید حوزه هنری استان بوشهر نیز در این مراسم بیان کرد: هنرمندان جوان ما در حال تولیدات فاخر در راستای معرفی هنرمندان انقلابی به جامعه هستند.

عبدالله شاهینی شهدا را برترین هنرمند و والاترین مقام هنرمندی متعلق به مادران شهدا است، گفت: خلیج‌فارس کرانه پایداری و مقاومت است و بوشهری‌ها با حماسه‌آفرینی‌ها در تاریخ‌های متمادی نشان دادند که تا بیکران این امنیت از استواری مردم مجاهد بوشهر پایدار است.

بوشهر لنگرگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری ایران است

رئیس سابق حوزه هنری بوشهر با ابراز اینکه ما همواره جریان هنر انقلاب اسلامی را چراغ راه قرار دادیم، تصریح کرد: هنر مردمی از درون شهرها و روستاها جوانه زد و هنری که بر پایه هنر انقلاب ریشه گرفت و رشد کرد.

امید پارسایی‌فر رسانه‌ها و هنرمندان بوشهری را مجتهد و ترسیم سندهای راهبردی در تمامی عرصه‌های دانش‌بنیان خواند و افزود: مبنای ما آن شد که با زبان هنر به تاریخ مقاومت و پایداری مردم بوشهر و همچنین به طلوع هنرهای تاریخی و معارفی و قرآنی مساجد بپردازیم و به تصویر بکشیم به آن جهت که نگاه حوزه هنری یک نگاه وصول‌گرایی و تعامل فرهنگی بود.

این مراسم با حضور و سخنرانی سعید لشگری معاون راهبری اموراستان‌های حوزه هنری کشور حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی بوشهر، عبدالحمید قره‌داغی معاون توسعه، مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور و جمعی از فعالان هنری و رسانه‌ای و همچنین با اجرای سرود مدیر جهادی توسط گروه سرود نغمه آوینی شهر آبپخش و طراحی تابلو سیاه‌قلم و تصویرگری توسط فاطمه نیک‌چهر، بانوی هنرمند حوزه هنری برگزار شد.

کد خبر 5764153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha