۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

بهرامی خبر داد

شناسایی و کشف ۲ انبار لوازم آرایشگاهی قاچاق در جنوب تهران

شناسایی و کشف ۲ انبار لوازم آرایشگاهی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از شناسایی و کشف ۲ انبار لوازم آرایشگاهی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزار مهر، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اولویت‌ها و راهبردهای ناجا، مبنی بر تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انجام مأموریت محوله در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد مالک دو انبار با تهیه کالای قاچاق اقدام به دپو و نگهداری کالای قاچاق در این مکان‌ها کرده است و با استفاده از خودروی وانت کالای قاچاق را به بازار تهران منتقل و عرضه می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی از ۲ انبار مذکور بازدید و در بازرسی از این مکان ۱۹۵ هزار قلم انواع لوازم و تجهیزات آرایشگاهی قاچاق از قبیل موی مصنوعی، صورتک و پایه فلزی و برس مو کشف کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بهرامی در خاتمه خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راه حمایت از تولید داخلی، کوتاه نمودن دست افراد سودجو و فرصت طلب که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به تبع آن ایجاد نارضایی در صنف تولید کنندگان داخلی، است.

کد خبر 5764237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha