۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۴

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:

استقرار پزشک متخصص قلب در بیمارستان پلدختر مطالبه مردم است

استقرار پزشک متخصص قلب در بیمارستان پلدختر مطالبه مردم است

پلدختر- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استقرار پزشک متخصص قلب در بیمارستان پلدختر مطالبه مردم است.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اعزام پزشک متخصص قلب به بیمارستان پلدختر را مطالبه عمومی دانست و اظهار داشت: اورولوژی نیاز شهرستان پلدختر است.

وی افزود: با توجه به ازدحام بیماران در بیمارستان شهرستان پلدختر و در راستای خدمات بهتر به مردم و بیماران، لازم است به بخش درمان توجه بیشتری شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از تلاش پزشکان متخصص بیمارستان پلدختر و خدمتگزاری آنها به مردم در منطقه محروم با کمترین امکانات و تجهیزات تقدیر کرد.

کاظمی، افزود: بر اساس آمار دریافتی در طول سال گذشته حدود ۹۰۰ مریض اورژانسی به مرکز استان اعزام می‌شوند که بیش از ۷۰۰ مورد آن به پلدختر تعلق دارد و این به معنی مشکلات این حوزه در این شهرستان است.

وی به فرسودگی ناوگان بیمارستان پلدختر از جمله آمبولانس اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان پلدختر به امکانات و تجهیزات و همچنین پزشک متخصص قلب نیاز دارد، بنابراین انتظار می‌رود در این زمینه پلدختر نیز مانند دیگر شهرها دیده شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، راه کوتاه مدت رفع مشکل کمبود پزشک در پلدختر را خدمات پزشکان با سهمیه پلدختر در این شهرستان دانست و افزود: چنانچه در شهرستان‌های همجوار چند پزشک قلب وجود داشته باشد حداقل بخشی از زمان خدمات را به پلدختر اختصاص دهند.

کاظمی، یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه معمولان به شهرستان ارتقا پیدا کرده نیاز آن به پزشک قابل لمس است و اعزام پزشک به این شهرستان نیز لازم است که مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5765213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha