۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد؛

ضرورت توجه مبلغین به جهاد تبیین و پیوست فرهنگی و رسانه ای

ضرورت توجه مبلغین به جهاد تبیین و پیوست فرهنگی و رسانه ای

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جریان مبلغین باید ضمن توجه به جهاد تبیین، پیوست فرهنگی و رسانه ای را در برنامه ها مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه در دیدار با دست اندکاران برگزاری همایش مبلغین استان اظهار داشت: امروز دولت با دیپلماسی جدیدی که در منطقه فعال نموده است می‌تواند با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری قبرستان بقیع را سر و سامان دهد و این مسئله، مسئله حساسی است که امیدواریم با عنایت خداوند موفق شویم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اهمیت اعزام مبلغ گفت: توجه به نقاط محروم و حاشیه شهرها اولویت اعزام مبلغین باشد و جریان مبلغین باید ضمن توجه به جهاد تبیین پیوست فرهنگی و رسانه‌ای را در برنامه‌ها مد نظر قرار دهند.

وی افزود: مسئله اعزام مبلغ به نقاط مختلف کشور بسیار با اهمیت است و باید مناطق مرزی کشور را در این مسئله بسیار مورد توجه قرار داد.

دری نجف آبادی تاکید کرد: اعزام مبلغ به کشورهای دیگر هم باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از مبلغین که مسلط به زبان‌های کشورهای دیگر هستند بسیار مفید است، افزود: بنابراین آموزش زبان در حوزه‌های علمیه جز واجب ترین کارهاست.

امام جمعه اراک در پایان ضمن توصیه‌هایی به برگزارکنندگان همایش استانی مبلغین بیان کرد: تشکیل کمیته تخصصی برای برپایی همایش مهم است و تأسیس یک دبیرخانه ثابت در استان می‌تواند به برنامه‌های همایش کمک بسزایی کند و البته برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب برای مبلغین باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است اولین همایش استانی مبلغین سراسر استان مرکزی در تاریخ ۱۳ اردیبهشت در اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 5766347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha