۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

احداث جاده پردیسان به ورجان تا تابستان امسال تکمیل خواهد شد

احداث جاده پردیسان به ورجان تا تابستان امسال تکمیل خواهد شد

قم- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت مناسب احداث جاده پردیسان به ورجان، از اتمام آن در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان، جاده پردیسان به ورجان و تقاطع غیر همسطح ورجان اظهار داشت: قم در زمینه اجرای نهضت ملی مسکن پیشرفت‌های خوبی داشته و رتبه ششم کشوری را به خود اختصاص داده است.

نماینده قم در خانه ملت گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و همت مسئولان استان و همراهی مردم واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در قم با سرعت مناسبی تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

امیرآبادی ادامه داد: تعریض جاده پردیسان به ورجان نیز پیشرفت خوبی داشته است و تاکنون ۴ کیلومتر از آسفالت این مسیر انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: ۱۰ کیلومتر باقی مانده از این محور تا اواخر خردادماه سال جاری به اتمام برسد و این مسیر در تابستان امسال برای تردد مردم استان قم تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای مقاومت نیز در ابتدای ورودی ورجان تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

کد خبر 5766759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      تورم گرانی ناحق بی عدالتی سوی مدیرت چاپ پول سوداگری راند فساد که جمع می شود مجلس چه کار می کنند که از خواب بیدار می شود بازارها چه خبر مسکن خودرو ارز مواد غذایی