۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴

جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید البرز برگزار شد

جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید البرز برگزار شد

کرج- سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر بعد از ظهر یکشنبه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز، با حضور ولی پوری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری البرز و جمعی از مسئولان، کارفرمایان و کارگران در سالن همایش مجتمع رفاهی میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

ولی پوری با گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت به عنوان روز تجلیل از کارگران ضمن تبریک این هفته به جامعه کار و کارگر کشور، افزود: توسعه و پیشرفت یک کشور با خلق ایده‌ها و نوآوری‌های نیروی انسانی شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه البرز با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار فراوان در بحث رونق اشتغال و توسعه اقتصادی اثرگذار است، افزود: قطعاً حضور کارفرمایان در استان پر استعداد البرز در راستای شعار سال می‌تواند سر منشأ رفع بیکاری و توسعه کشور و استان باشد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، نیازمند توجه ویژه به کارگران و کارفرمایان است، افزود: نماینده عالی دولت همواره نگاه حمایتی به تولید در استان دارد و از تمامی تلاشگران عرصه تولید حمایت می‌کند.

گفتنی است این جشنواره هر ساله با هدف معرفی الگوهای برتر جامعه کارگری، واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود و می‌تواند در ایجادانگیز در بین کارگران تأثیر به سزایی داشته باشد.

کد خبر 5767628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha