۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

تهیه کننده مطرح کرد؛

«نشان آبادی» را از رادیو بگیرید/ برنامه درآمدزایی روستاییان

«نشان آبادی» را از رادیو بگیرید/ برنامه درآمدزایی روستاییان

مجله رادیویی «نشان آبادی» به تهیه کنندگی لیلا روزبهانی روی آنتن رادیو اقتصاد رفت.

لیلا روزبهانی تهیه کننده برنامه «نشان آبادی» که روزهای جمعه از رادیو اقتصاد پخش می شود به خبرنگار مهر گفت: این برنامه یک مجله رادیویی متنوع و متشکل از ابعاد مختلف زندگی، اقتصاد و فرهنگ روستایی است و با هدف انعکاس پیشرفت همه جانبه ظرفیت‌های روستاها و کمک به اقتصاد پایدار روستاها تهیه و تولید می‌شود.

وی افزود: این برنامه از آیتم‌های متنوع و موسیقی های جذابی تشکیل شده و با فضایی رنگارنگ برای جذب و ماندگاری بیشتر مخاطب برنامه تمرکز ویژه دارد. یکی از آیتم‌های این برنامه مهاجرت معکوس است و روند موفقیت افرادی را که از شهر به روستا مهاجرت کردند و در آمد مناسب دارند را بررسی می‌کند.

روزبهانی به دیگر آیتم‌های برنامه اشاره و عنوان کرد: از آیتم‌های دیگر این برنامه معرفی جوانان روستایی است که با نوآوری و ابداعات خود موجب رونق اقتصادی محل سکونت خود شده‌اند.

این تهیه کننده از حضور محمد امین خراسانی استاد برنامه‌ریزی و جغرافیا در این برنامه خبر داد و گفت: کارشناس برنامه به روستائیان راه های کسب درآمد پایدار را با استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستا آموزش می‌دهد.

وی نقش زنان را در اقتصاد روستا بسیار پر رنگ دانست و گفت: ما در آیتم زنان روستا، موفقیت‌ها، اشتغال آفرینی و درآمدزایی زنان روستایی را بازتاب می‌دهیم. از بخش‌های دیگر این برنامه «آقای همیشه مسافر است که توسط کارشناس گردشگری راه‌های جذب و تقویت گردشگری روستایی را آموزش می‌دهد.

برنامه «نشان آبادی» به تهیه کنندگی لیلا روزبهانی و گویندگی معصومه نوازنی روزهای جمعه ساعت ۱۴:۰۵ تا ۱۵ به مدت ۵۵ دقیقه پخش می‌شود.

کد خبر 5768211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha