۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۶

شهادت سه فلسطینی در یورش رژیم صهیونیستی به نابلس+ فیلم

شهادت سه فلسطینی در یورش رژیم صهیونیستی به نابلس+ فیلم

در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری، سه فلسطینی که از اعضای جنبش حماس و مجریان عملیات ضد صهیونیستی «الحمرا» در اغوار بودند، به شهادت رسیدند و شماری زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از شهادت دست‌کم سه فلسطینی در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه «الیاسمینه» بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد تا کنون پیکر دو نفر از شهدا از زیر آوار یک منزل مسکونی در منطقه «الیاسمینه» در بخش قدیمی نابلس که صهیونیست‌ها آن را محاصره و هدف حمله موشکی قرار دادند، بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شده است.

این وزارتخانه اعلام کرد پیکر شهدا به حدی آسیب دیده که شناسایی آنها را دچار مشکل کرده است. همچنین دست‌کم چهار فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به شدت زخمی و شمار بسیاری هم دچار مصدومیت و جراحت شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند در حمله موشکی و پهپادی به دو خانه محاصره شده در نابلس، مجریان عملیات «اغوار» که در آن سه شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیده بودند، به شهادت رسیده‌اند.

ارتش رژیم اشغالگر مدعی شد در این حملات «حسن المصری»، «معاذ قطنانی» و «ابراهیم حورا» که از اعضای حماس و مجریان عملیات «الحمرا» در اغوار بودند، به شهادت رسیده‌اند. به گفته این ارتش، ۲۰۰ نظامی صهیونیست در عملیات صبح امروز در نابلس مشارکت داشتند.

گفته می‌شود یکی از خانه‌ها متعلق به خانواده شهید «محمد العزیزی» و دیگری متعلق به خانواده «عکوب» بوده و شماری از رزمندگان فلسطینی در یکی از این دو خانه که هدف حمله موشکی و پهپادی رژیم اشغالگر قرار گرفت، حضور داشته‌اند.

به گزارش منابع فلسطینی، ساکنان نابلس و نیروها و گروه‌های مقاومت در واکنش به این جنایت رژیم اشغالگر، در این شهر اعتصاب سراسری و عزای عمومی اعلام کردند.

کد خبر 5770874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha