۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰

دلیل این همه تبعیض چیست؟

ادامه هجومی استقلالی‌ها علیه پرسپولیس/ غلامپور: حق‌الناس است!

ادامه هجومی استقلالی‌ها علیه پرسپولیس/ غلامپور: حق‌الناس است!

مربی تیم فوتبال استقلال هم به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه محل بازی پرسپولیس و پیکان پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال تصمیم سازمان لیگ برتر مبنی بر برگزاری دیدار هفته بیست و هشتم پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران، سرپرست تیم فوتبال استقلال سازمان لیگ را متهم به جانبداری از پرسپولیس کرد. بعد از او نوبت به مربی آبی پوشان رسید که او هم در همین راستا صحبت کند تا هجومی آبی ها علیه پرسپولیس ادامه داشته باشد.

بهزاد غلامپور در این مورد گفت: برای من به عنوان عضوی از کادر فنی تیم استقلال اتخاذ چنین تصمیمات عجیبی جای سوال دارد. استقلال مقابل پیکان و هوادار در استادیوم پاس و بدون تماشاگر بازی کرد. چه تفاوتی بین آن بازی‌ها و این مسابقه وجود دارد که استقلال باید در استادیوم پاس بازی کند اما این دیدار باید در استادیوم آزادی و در حضور تماشاگر برگزار شود. دلیل این همه تبعیض چیست؟

وی افزود: اگر اینطور است این همه رقابت و زحمت برای چه؟ از همان ابتدای بازی ها جام قهرمانی را به تیم دیگری بدهند و بگویند بقیه تیم‌ها باید برای کسب عنوان دومی و دومی به بعد تلاش کنند. شاید هم من اشتباه می‌کنم و از قوانین فوتبال سر در نمی‌آورم که یک تیم نباید در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم دیگر، میهمان باشد!

مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: ۲۷هفته از بازی‌های لیگ برتر سپری شده است. برای اینکه می‌گویم برخی تصمیمات سازمان لیگ علیه استقلال و به سود رقبا هست، دلیل دارم. ۲۶ بازی را با همه اتفاقاتش کنار بگذارید. بروید نگاه کنید که در بازی با مس رفسنجان چه پنالتی واضحی برای ما نگرفتند و چگونه برای رقبا پنالتی می‌گیرند. چگونه یکی از مدیران ارشد باشگاه پیکان مصاحبه می پکند و می‌گوید تیم ما مشکلی برای بازی با تیم رقیب در استادیوم آزادی ندارد!

غلامپور تصریح کرد: فوتبال می‌آید و می رود و جام‌ها فراموش می‌شوند. هیچ نتیجه‌ای ارزش این را ندارد که سلامت و صداقت کاری را زیر پا بگذاریم. انسان بعد از گذر از این اتفاقات در خلوت با خود تنها می‌شود و امیدوارم همه مان به گونه‌ای عمل کنیم که به خاطر رسیدن به نتیجه، حق کسی را تضییع نکنیم.

وی افزود: اکنون صادقانه می‌گویم چه در داوری‌ها و چه در برنامه ریزی بازی‌ها حق استقلال تضییع شده است. در کجای دنیا یک تیم در مصاف با یک تیم دیگر، هم در بازی رفت میهمان است و هم در بازی برگشت؟ خب این چرا برای ما اتفاق نیافتاد؟ شک نکنید کسی به خود زحمت نمی‌دهد پاسخ این سوالات را بدهد. بد نیست بدانید حق الناس تنها حقی است که از سوی خدا امکان گذشت از آن وجود ندارد.

کد خبر 5771370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      0 0
      بهترین تیم‌ ایران پرسپولیس. .چون‌ جای‌ تماشاگرانش رونداشتند‌اومد‌توازادی.شما‌چندساله‌اومدین‌ازادی‌قبلا‌توشیرودی‌بازی‌میکردین‌مگه‌یادت‌رفته‌ععینک‌روبردارید.
    • یحیی احمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      0 0
      سال 98_99 برای تیم شما جلوی همین پیکان اتفاق افتاد، افکار حالا شما خودت را زدی به خریت، دیگه مشکل خودت هست آقای غلامپور.،
    • محمد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 0
      جناب غلامپور فصل گذشته با لابی گری سر گل گهر رو بریدین و بازی ک باخته بودین رو سه امتیاز بهتون دادن و رسوایی اون ماجرا تابلو شد ولی میگم اون حق الناس نبود ؟ در ضمن بازی شما با پیکان ک کرج نبود و اوردنش تهران و دستگردی برگذار شد حالا واسه پرسپولیس حق الناسه ؟ کرج نشه اراک ؟ شما میتونی ببر بازیاتو