۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران:

تعداد ورزشکاران سازمان یافته مازندران افزایش یافته است

 تعداد ورزشکاران سازمان یافته مازندران افزایش یافته است

ساری- رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران از افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته استان در دوران پساکرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهردهی ظهر شنبه در نشست هیئت پزشکی ورزشی استان با بیان اینکه آمار ورزشکاران سازمان یافته پس از کرونا دراستان افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر بیش از ۱۷۲ هزار ورزشکار سازمان یافته داستان وجود دارد.

وی با اشاره به همکاری یا ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: از مجموع ورزشکاران ۶۸ هزار ورزشکار زن و مابقی ۱۰۵ هزار ورزشکار مرد هستند و این ورزشکاران از بیمه خدمات درمانی بهره مند هستند.

گوهردهی ساری، بابل، آمل، قائمشهر و تنکابن را جزو پنج شهر اول دارای بیشترین شما را ورزشکاران معرفی کرد گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته نسبت به سال قبل با رشد ۴۰ درصدی روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه در سال قبل خدمات درمانی به ۹۲۴ ورزشکار ارائه دادیم، افزود: متأسفانه در سال گذشته یک از ورزشکاران استان در رشته قایقرانی و درشهرستان نوشهر به دلیل غرق شدگی فوت کرده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران ادامه داد: طی سال قبل هزار و ۹۹۳ مورد بازرسی از اماکن ورزشی صورت گرفت که ۴۷۵ مورد منجر به صدور اخطار و ۱۷ مورد نیز منجر به پلمب اماکن ورزشی شده است.

وی با بیان اینکه سال بیش از هزار و ۷۰۰ مسابقه را پوشش دادیم، افزود: هزار و ۱۹۱۳ نفر از همکاران این مسابقات را پوشش دادند و که بخشی از این مسابقات بین المللی و ملی بودند.

کد خبر 5772505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha