۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۴۶

معاون سازمان پدافند غیرعامل:

حفاظت از سرمایه‌های آستارا با رعایت اصول پدافند ضرورت دارد

حفاظت از سرمایه‌های آستارا با رعایت اصول پدافند ضرورت دارد

آستارا- معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ظرفیت سه گذرگاه ملی و منطقه‌ای آستارا گفت: حفاظت از سرمایه‌های این شهرستان با رعایت اصول پدافند ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی عصر یکشنبه در جلسه کمیته پدافند غیرعامل شهرستان آستارا اظهار کرد: پدافند غیرعامل، عاملی بسیار مهم در امنیت واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان مرزی آستارا است.

معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: رعایت پدافند غیرعامل در واحدهای صنعتی، تجاری و شهرهای مرزی در برهه کنونی که دشمن به دنبال ضربه زدن به بخش‌های تولیدی، صنعتی و تجاری تأثیرگذار در حوزه اقتصاد کشور دارد ضروری است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای کشور در زمینه‌های اجتماعی، ملی، مذهبی، سیاسی، اقتصادی و صنعتی برنامه داشته و شناخت بسیار خوبی نسبت به اقلیم تمام مناطق کشور پهناور ایران دارد، گفت: تهدیدات دشمن و استکبار جهانی باید جدی گرفته شود و در این میان مدیران میدانی در خط مقدم این جنگ نقش تأثیرگذاری دارند.

محمدی با تاکید بر اینکه تهدیدات مختلف از جمله صنعتی باید جدی گرفته شود، اضافه کرد: در این زمینه آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مرزی آستارا بسیار اهمیت دارد، چرا که یک خطای کوچک خطر آفرین است.

وی با اشاره به اینکه کم توجهی در برخی مسائل می‌تواند به یک بحران بزرگ تبدیل شود، افزود: بی تردید پیشگیری اثرات بسیار مطلوبی دارد و با توجه به اینکه آستارا یک شهرستان مهم مرزی کشور است، رعایت اصول پدافند کمک می‌کند که از سرمایه‌های این شهرستان مرزی در استان گیلان حفاظت شود.

کد خبر 5773969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha