۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴

از چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت؛

کمپین فروش مجازی پاتوق کتاب آغاز می‌شود

کمپین فروش مجازی پاتوق کتاب آغاز می‌شود

کمپین فروش مجازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای پاتوق کتاب سراسر کشور، با شعار «نمایشگاهی به وسعت ایران»، از چهارشنبه ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت‌ برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمپین بزرگ فروش مجازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای پاتوق کتاب سراسر کشور، با شعار «نمایشگاهی به وسعت ایران»، از روز چهارشنبه ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت‌ آغاز می‌شود و در این کمپین سراسری که در آن، ۷ شعبه بزرگ پاتوق کتاب در استان‌های «سیستان و بلوچستان»، «خراسان رضوی»، «سمنان»، «گیلان»، «فارس»، «کرمانشاه» و «قم» شرکت خواهند کرد، بیش از ۳۰ هزار عنوان کتاب از صدها ناشر با ۲۰ درصد تخفیف عرضه شده و در سریع‌ترین زمان ممکن برای خریداران ارسال می‌شود.

مزیت مهم این نمایشگاه مجازی کتاب، این است که تضاد منافعی با کتابفروشان سراسر کشور ندارد؛ به این دلیل که کتاب‌های انتخابیِ خریداران، از نزدیک‌ترین کتابفروشی‌های پاتوق کتاب به موقعیت آن‌ها برایشان ارسال می‌شود. برای مثال اگر یک خریدار مشهدی، کتابی را از وبسایت پاتوق کتاب سفارش دهد، اگر آن کتاب در انبار کتابفروشی‌های پاتوق کتاب مشهد موجود باشد، از همان کتابفروشی‌ها برایش ارسال شده و عوائد فروش آن نیز مستقیماً به جیب همان کتابفروش می‌رود. اگر موجودیِ کتاب مدنظر خریدار، در نزدیک‌ترین کتابفروشی پاتوق کتاب به او به پایان رسیده باشد، از استان‌های همجوار برایش ارسال می‌شود و اگر در هیچ‌کدام از شعب پاتوق کتاب این کتاب موجود نباشد، از انبار مرکزی پاتوق کتاب برایش ارسال خواهد شد.

در این‌طرح، ۷ شعبه از ۳۵ شعبه فروشگاه‌های پاتوق کتاب سراسر کشور در آن حضور دارند و سایر شعب پاتوق کتاب نیز به مرور به سامانه مرکزی این وبسایت متصل خواهند شد تا برای اولین بار در کشور، شاهد سامانه توزیع و فروش یکپارچه کتابفروشان را شاهد باشیم. سامانه‌ای که هم سهولت خرید و سفارش کتاب را برای خریداران فراهم می‌کند و هم کتابفروشان سراسر کشور را در فروش مجازی دخیل کرده و میزان فروش آن‌ها را افزایش خواهد داد.

بنا به گفته مهدی آذر مدیر دیجیتال‌مارکتینگ شرکت پاتوق کتاب، این طرح برای اولین‌بار در ایران اجرا می‌شود و قرار است تضاد منافع میان «کتابفروشی مجازی» و «کتابفروشی فیزیکی» را از میان ببرد. وی افزود: «موجودی هر کتابفروشی که به سامانه متصل می‌شود، در وبسایت ما نمایش داده می‌شود و گویی، مخاطب از کتابفروشی‌های شهر خود، به صورت آنلاین خریداری می‌کند. برای هر کتابفروشی در این وبسایت، صفحه‌ای مخصوص طراحی شده که قرار است هر کتابفروشی، معرفی، برنامه‌ها و امتیازات خود را در آن درج کند. این امر باعث افزایش رقابت سالم کتابفروشان سراسر کشور با یکدیگر و در نتیجه افزایش کیفیت آن‌ها و افزایش رضایت خریداران کتاب خواهد شد». ولی همچنین افزود: «به امید خدا کتابفروشی‌های بیشتری به این سامانه متصل خواهند شد و امیدواریم شاهد برکات مادی و معنوی این طرح برای کتابفروشان سراسر کشور باشیم».

کمپین ویژه فروش مجازی پاتوق کتاب، از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت در وبسایت پاتوق کتاب به‌نشانی patoghketab.ir برپا می‌شود.

کد خبر 5774660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha