۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد:

حضور بیش از یک چهارم جامعه دانشجویی در جشنواره قرآن‌ و عترت

حضور بیش از یک چهارم جامعه دانشجویی در جشنواره قرآن‌ و عترت

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بیش از یک چهارم جامعه دانشجویی در بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن‌ و عترت وزارت بهداشت شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر عباس شیراوژن در اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۸۳ درصد از دانشجویان، قرآن کریم و آموزه های آن را به عنوان برنامه و روش زندگی خود انتخاب کردند.

وی افزود: شاید تفاوتی که بین انسان و سایر مخلوقات است، معرفت شناس به پروردگار است. برگزاری این جشنواره بهانه ای است که جامعه دانشگاهی وزارت بهداشت گردهم آیند و معرفت خود را با این کتاب آسمانی افزایش دهند. تقاضای من از شما عزیزان و جامعه دانشگاهی این است که ارتباط خود را با قرآن حفظ و مستحکم کنید و ضمن قرائت روزانه چند سوره از قرآن، با تامل به ترجمه آیات قرآنی توجه کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: همه انسانها برای آرامش نیاز به قرآن دارند و حتی تجربه انسانهای غربی که به دنبال آرامش هستند، این آرامش را در پرتو معرفت وعمل به قرآنی می دانند که این آرامش واقعی است و نه کاذب.

شیراوژن یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این گونه جشنواره ها و رقابت دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاههای علوم پزشکی، انس ومعرفت جامعه دانشگاهی را با کتاب آسمانی و اهل بیت (ع) بیش از پیش کنیم.

کد خبر 5775441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha