۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲

فرمانده انتظامی کشور:

تبریز قدرت اثرگذاری در کشور دارد

تبریز قدرت اثرگذاری در کشور دارد

تبریز- فرمانده انتظامی کشور گفت: تبریز قدرت اثرگذاری در کشور دارد و همواره مردم این شهر و استان آذربایجان شرقی نقشه های دشمن را نقش برآب کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ احمدرضا رادان ظهر امروز پنج شنبه در دیدار با امام جمعه تبریز گفت: مردم تبریز در برخورد با هنجارشکنی‌ها بصیرت شناسی دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، تبریز را اثرگذار در کشور می‌دانند گفت: مقام معظم رهبری به واسطه همین شناخت، برنامه مفصلی برای این شهر دارند.

رادان با تاکید بر اینکه تبریزی‌ها همیشه به دشمن نه گفته اند، ادامه داد: این «نه» گفتن مردم تبریز به دشمن موجب فرصت سازی در مرکز کشور برای این شهر شده است.

وی با تاکید بر حضور امام جمعه مردمی و محبوب شهر تبریز در استان گفت: وجود نماینده ولی فقیه در استان و مدیران استانی این تأثیر گذاری را در مردم تبریز ایجاد کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه نیازمند حمایت امام جمعه و مدیران استانی آذربایجان شرقی هستیم گفت: این استان لایق و شایسته توجه در حوزه مرزبانی است.

سردار رادان ادامه داد: به واسطه اینکه همه اقدامات در نظام ما همپوشان و تکمیل کننده هم هستند، اگر در یکی از این چرخ دنده‌ها خشکی یا عقب ماندگی ایجاد شود به طور یقین بقیه دنده‌ها و در نتیجه دور چرخ را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رادان با بیان اینکه عبدی فرمانده پیشین انتظامی آذربایجان شرقی از فرماندهان خوب استان است و خیلی منطقی با موضوع برخورد و با شناخت از مسائل، اقدام به ارائه راه حل می‌کرد، گفت: باید از قابلیت‌های وی در آینده نیز در استان استفاده کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده است.

کد خبر 5777274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جواد عباسپور IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      بخاطر تاثیر گذار بودن تبریزاست که از بقیه کلان شهرها عقب مانده است
    • ترک IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      جناب رادان درست میفرمایند اما انقلاب رو تبریزیا کردندبعد شدند توسری خور فارسها الان هم فارسا باید برادریشان رو ثابت کنند
    • ناشناس IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      باسلام مردم ایران مشکلات گرانی نیازهای اساسی و اصلی خانوار دارند که خواربار وخشکبار سرسفره گران و عده‌ای دیگر مردم بخاطر امراض گوناگون سرطانی مصرف کننده داروگیاهی تریاک طبیعی طبیعت هستند ازدولت درخواست رفع مشکلات گرانی و نیازهای اصلی خانوار دارند
    • بهمن IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      عالی