۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹

معاون مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

فیلم سینمایی غریب در البرز نمایش مردمی داده می‌شود

فیلم سینمایی غریب در البرز نمایش مردمی داده می‌شود

کرج- معاون هنری و سینمایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: فیلم سینمایی غریب در سالن دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد استان البرز اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویا پارسا اظهار داشت: فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» و تهیه کنندگی «حامد عنقا» یکی از تولیدات مرکز هنری رسانه‌ای اوج است که اکران‌های سیار و خارج از سینمای آن در البرز آغاز شده است.

وی افزود: غریب روایتگر بخش کوتاهی از زندگی مسیح کردستان، شهید «محمد بروجردی» و حضور وی در دفع فتنه کومله و دموکرات در منطقه کردستان و اوایل انقلاب اسلامی است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به اهمیت و ضرورت حمایت از سینمای قهرمان محور، به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان با سیره شهدا که درونمایه اصلی فیلم «غریب» است.

پارسا با بیان اینکه غریب یکی از فیلم‌های خوش ساخت و مهم این سال‌ها است تصریح کرد: فیلم سینمایی غریب با مشارکت حوزه هنری استان البرز برای عموم مردم در استان نمایش داده می‌شود.

وی همچنین از اکران سیار و نمایش این فیلم بدون محدودیت مکانی و زمانی گفت و خاطرنشان کرد: با هر امکاناتی که متقاضیان اکران از سراسر استان در اختیار دارند در مکان‌هایی مانند مساجد، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، فرهنگسراها و به ویژه مدارس قابل انجام است.

کد خبر 5777945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha