۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۴

مدیرکل راهداری استان بوشهر خبرداد؛

تحول در روکش آسفالت محورهای کریدوری استان بوشهر

تحول در روکش آسفالت محورهای کریدوری استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت حدود ۳۰۰ کیلومتر از محورهای شریانی و کریدوری استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان روکش تقویتی، حفاظتی و لکه گیری در استان بوشهر بی سابقه است که نشان از اهتمام ویژه دولت سیزدهم به بهسازی راه‌های ارتباطی بوشهراست.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۱۲۰ کیلومتر روکش‌های حفاظتی، ۵۰ کیلومتر لکه گیری، ۵۰ کیلومتر روکش تقویتی، ۴۰ کیلومتر درزگیری و ۳۰ کیلومتر ماسه آسفالت در دستور کار سال جاری استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: این اقدامات با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال از منابع ملی و برآورد ۱۰۰ هزار تن آسفالت در محورهای کریدوری استان اجرایی می‌شود که شامل محور بوشهر- برازجان به کنار تخته و همچنین محور دیلم - گناوه- برازجان و بوشهر-خورموج-کنگان- عسلویه است.

وی یادآور شد: این اقدامات نقش بسزایی در افزایش عمر آسفالت محورهای مواصلاتی، ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: سال گذشته قریب ۱۸۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان انجام شد که برای امسال شاهد رشد ۶۰ درصدی این خدمت هستیم و انتظار می‌رود با جذب اعتبارات بیشتر، از تعهد استان فراتر برویم. گفتنی است این استان افزون بر ۴۶۰۰ هزار کیلومتر راه ارتباطی برون شهری اعم از اصلی و فرعی دارد.

کد خبر 5779318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • JP ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      2 0
      با درود اسفالتی که سال گذشته از جاده بوشهر تا دالکی انجام شده در حد لایحه بسیار نازک انجام شده که اکنون سایر مسیر در حال از بین رفتن است بهتر است 15 الی 20 سانتیمتر آسفالت شود تا تداوم بیشتری داشته باشد همینطور سایر پل ها نشست کرده و سبب بوجود آمدن مانع شده است از پی گیری و توجه راهداران عزیزسپاسگزا
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      3 0
      امیدوارم درست روکش کنند و مثل روکش برازجان به بوشهر ماست مالی نکنند و نصفه اسفالت نکنند که خطرناک تر می شود.ضمنا باید حاشیه جاده با جاده همسطح باشد تا قابل استفاده در مواقع اضطراری باشد
    • احمد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 0
      آسفالت ورودی به استان بوشهر از طرف محور فراشبند به اهرم افتضاح هست ،نه خط کشی،نه تابلو نه اسفالت،هیچ کاری تو این مسیر متاسفانه انجام نمیشه با پیچ های خطرناک و پر تردد
    • شهروند IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 0
      سلام.‌خواهشا تلاش بیشتری در دو بانده کردن محور دالکی کنار تخته داشته باشید. این جاده به دلیل مراودات اقتصادی و رفت آمد مردم ترافیک سنگینی دارد.
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 0
      باسلام. محور برازجان. تابع از ایست و بازرسی. شهید صلاحی. در حال ترمیم. جاده هستند ولی بجای آسفالت ترسیمات استفاده می کنم لطفاً. نظارت بیشتری بشه. باتشکر
    • حامی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      0 0
      با سلام محور سراه بردخون بسمت آبدان ( پیچ های جاشک) و بلعکس از لحاظ روکش آسفالت وضعیت نامناسبی دارد، لطفاً اقدام شود! کلا جاده پوکیده!