۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲

میرتاج‌الدینی به مهر خبر داد؛

لایحه برنامه هفتم یکشنبه هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود

لایحه برنامه هفتم یکشنبه هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قرار است یکشنبه هفته آینده لایحه برنامه هفتم توسعه توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شود.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: عصر امروز داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

وی بیان کرد: طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکشنبه هفته آینده در صحن مجلس حضور یابد و لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه به نمایندگان حاضر در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه ارائه داد.

میرتاج‌الدینی اظهار داشت: بر اساس آنچه در لایحه برنامه هفتم توسعه آمده، رشد اقتصادی ۸ درصدی در طول برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شده و رشد سرمایه گذاری هم ۲۲.۶ درصد در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین رشد اشتغال حدود ۳.۹ درصد سالانه در نظر گرفته شده به این معنا که در برنامه هفتم توسعه آمده که سالانه یک میلیون شغل ایجاد شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین یکی از رویکردهای مهم دولت در برنامه هفتم توسعه تلاش برای مهار تورم و کنترل نقدینگی است و دولت در برنامه هفتم توسعه آورده که هر سال ۱۰ درصد میزان تورم کاهش یابد.

کد خبر 5787499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha