گروه‌های مقاومت فلسطین: اجازه تغییر وضع مسجدالاقصی را نمی‌دهیم

گروه‌های مقاومت فلسطین: اجازه تغییر وضع مسجدالاقصی را نمی‌دهیم

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در یکی از تونل‌های زیر دیوار براق در مسجدالاقصی، به این رژیم مشروعیت نمی‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروه‌های مقاومت، امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند: تعرض‌های مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به محوطه مسجدالاقصی تحت حمایت نیروهای اشغالگر صهیونیستی اهانتی خطرناک به تقدس این مکان است.

گروه‌های مقاومت با اشاره به نشست کابینه افراطی رژیم صهیونیستی در یکی از تونل‌های زیر دیوار براق در مسجدالاقصی تصریح کردند: این اقدام مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد نمی‌کند. تلاش‌های اشغالگران جهت تقسیم‌بندی زمانی و مکانی آن به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

گروه‌های مقاومت تاکید کردند: مسئولیت کامل نتایج ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز در قبال مقدسات ملت فلسطین به عهده اشغالگران صهیونیست است. ما به هر بهایی، اجازه نخواهیم داد که این روند ادامه پیدا کند یا وضعیت مسجدالاقصی تغییر پیدا کند.

گروه‌های مقاومت در بیانیه خود، فلسطینیان ساکن کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور بیشتر در مسجدالاقصی جهت دفاع از آن و همچنین خنثی‌کردن طرح‌های اشغالگران جهت یهودی‌سازی و شهرک‌سازی دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت، تا اخراج اشغالگران، آزادسازی فلسطین و بازگشت آن به آغوش جهان عرب و جهان اسلام ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5788711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha