۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸

مسئول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی اردبیل:

کشور تشنه فعالیت اقتصادی سالم است

کشور تشنه فعالیت اقتصادی سالم است

اردبیل- مسئول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان اردبیل گفت: امروز کشور ما تشنه ی فعالیّت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه گذاری مطمئن است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جدی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه هماهنگی «جشنواره ۸ فرمان مقام معظم رهبری درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرمان ۴ ماده‌ای ایشان درباره مبارزه با قاچاق کالا و ارز» اظهار کرد: ایجاد فضای سالم اقتصادی در کشور به فضایی نیازمند است که در آن سرمایه گذار و صنعتگر و عنصر فعال در کشاورزی و مبتکر علمی و جوینده کار و همه قشرها، از صحت و سلامت ارتباطات حکومتی و امانت و صداقت متصدیان امور مالی و اقتصادی مطمئن بوده و احساس امنیت و آرامش کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دست مفسدان و سوءاستفاده کنندگان از امکانات حکومتی قطع نشود و امتیازطلبان و زیاده خواهان و انحصارجویان، طرد نشوند، سرمایه گذار و تولیدکننده و اشتغال طلب، همه احساس ناامنی و نومیدی خواهند کرد و کسانی از آنان به استفاده از راه‌های نامشروع و بی قانونی تشویق خواهند شد.

مسئول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان اردبیل بیان کرد: همه اینها اگر در سال ۱۳۸۰ پس از صدور فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری عمل می‌شد الان وضعیت مبارزه با فساد در کشور این گونه نبود.

جدی اضافه کرد: در این جشنواره ما با همکاری مجموعه‌ها و ارگان‌های دست اندرکار مبارزه به مفاسد اقتصادی دست نیاز و کمک به سمت توان عظیم مردمی دراز می‌کنیم و در نظر داریم از توان و ظرفیت نخبگان اقشار مختلف از جمله نخبگان علمی و تخصصی استان و نخبگان رسانه‌ای و تولیدکنندگان محتوای فرهنگی در راستای سرعت بخشیدن به این حرکت جهادی استفاده کنیم.

وی از برگزاری این جشنواره در آینده‌ای نزدیک در اردبیل خبر داد و بیان کرد: دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در برنامه افتتاحیه این جشنواره به عنوان سخنران اصلی حضور خواهند داشت.

کد خبر 5789113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha