۹ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۳

در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛

دهنوی: صحرایی شناخت مناسبی از فضای آموزش و پرورش دارد

دهنوی: صحرایی شناخت مناسبی از فضای آموزش و پرورش دارد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: صحرایی شناخت مناسبی از فضای آموزش و پرورش دارد و تجربه مناسبی در همه سطوح این وزارتخانه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: صحرایی شناخت مناسبی از فضای آموزش و پرورش دارد و تجربه مناسبی در همه سطوح این وزارتخانه دارد.

وی متذکر شد: صحرایی کار را از سال‌ها پیش و از معلمی و از مناطق محروم آغاز کرده و به بالاترین سطح در وزارت آموزش و پرورش رسیده است و تجربه مناسبی در همه سطوح این وزارتخانه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوان بودن وی یک امتیاز محسوب می‌شود، گفت: در کنار تجربه بالا، جوان بودن و پرتلاش بودن صحرایی ویژگی خوبی است. وی شناخت مناسبی از فضا داشته و نقشه راه مناسبی برای حل مسائل آموزش و پرورش دارد.

وی تاکید کرد: راهکارهایی که صحرایی برای حل مسائل آموزش و پرورش مطرح کرده، خوب است و می‌تواند به رفع مشکلات متعددی که این وزارتخانه با آن روبرو است، کمک کند. مشکلات متعدد آموزش و پرورش برای یک یا دو ماه اخیر نیست، بلکه این وزارتخانه به دلیل عدم ثبات در مدیریت، عدم توجه کافی دولت‌ها به آن و کم توجهی به معیشت معلمان مشکلات متعددی دارد.

دهنوی ادامه داد: خضریان در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت که وی درگیر رایزنی بوده است. بنده به عنوان عضو هیئت رئیسه مجلس می‌گویم که تا پیش از معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، یک بار هم صحرایی را در مجلس ندیدم.

وی گفت: همچنین خضریان در بخش دیگری از صحبت‌های خود موضوعی درباره برکناری یک جانباز را بیان کرد که باید بگویم در جلسه روز گذشته یکی از حاضران به صحرایی گفت آیا شما فرزند شهید هستید که وی پاسخ داد فرزند شهید بودن افتخار است اما پدرم بیش از ۸ سال در منطقه جنگی بود و جانباز شیمیایی ۳۵ درصد بود. بر این اساس اینکه گفته شود صحرایی به دلیل برکناری یک جانباز با جبهه و فرهنگ جنگ زاویه دارد، روا نیست زیرا پدرش سابقه جنگ و جبهه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید مشکلات وزارت آموزش و پرورش به ویژه مشکلات معیشتی معلمان رفع شود. دولت باید در مسائل بودجه‌ای و پشتیبانی از وزارت آموزش و پرورش اهتمام داشته باشد. وزارت آموزش و پرورش وزارتخانه مهمی است و نباید بدون وزیر بماند.

کد خبر 5797931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha