۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

امیر بیدادی:

ثبت اسناد جنگ تحمیلی جلوی تحریف واقعیت ها را می‌گیرد

ثبت اسناد جنگ تحمیلی جلوی تحریف واقعیت ها را می‌گیرد

اهواز- فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: نگهداری، ثبت و ضبط اسناد ارتش در دوران دفاع مقدس و جنگ، باعث جلوگیری از تحریف واقعیت‌های این دوران می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمزه بیدادی ظهر امروز یکشنبه در آئین تقدیر و تجلیل از عوامل جمع آوری ۱۴۱ مجلد اسناد ناب ارتش در روز چهارم خرداد اظهار کرد: نگهداری، ثبت و ضبط اسناد بکر ارتش در دوران دفاع مقدس و به خصوص روزهای آغازین جنگ باعث جلوگیری از تحریف این دوران می‌شود.

وی گفت: خیلی‌ها در تلاش‌اند تا در شیوه مدیریت و حماسه سازی دوران جنگ، شبهه ایجاد کنند و بین نیروهای مسلح تفرقه بیندازند اما وجود و بروز این اسناد که نوعی جهاد تبیین است باعث شده تا کسی نتواند به اهداف پلید خود در این حوزه برسد.

فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور بیان کرد: از زمان مدیریت سردار مرادحاجتی ارتباط ارتش با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چند برابر دوران گذشته رسیده و نتیجه اش همین اقدامات مهم فرهنگی و مکتوبات است که مورد توجه فرماندهان نیز قرار گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این آئین تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق به یک قشر یا صنف و یا یک نهاد و یگان نظامی نیست و وظیفه ما این است که به نقش همه در این دوران تاریخی و پرافتخار بپردازیم و اجازه ندهیم که مسیر تاریخی این دوران دچار انحراف شود.

وی یادآور شد: رویکرد متعادل و همسوی امیر بیدادی باعث شده که مدیران ما در حوزه‌های مختلف ارتباط بیشتر و بهتری با مجموعه ارتش برقرار کنند و این ارتباط منجر به خروجی‌های خوبی شده که جمع آوری گنجینه اسناد ارتش تنها گوشه‌ای از این مشارکت است.

کد خبر 5807355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha