نتایج یک نظرسنجی نشان داد؛

کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نتانیاهو در برابر احزاب مخالف

کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نتانیاهو در برابر احزاب مخالف

نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل حزب رقیب وی حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا، نتایج یک نظرسنجی که روز یکشنبه منتشر شد نشان می‌دهد حزب وابسته به «بنی گانتز» توانسته جایگاه و محبوبیت خود را در میان صهیونیست‌ها حفظ کند به طوری که در صورت برگزاری انتخابات، بیشترین کرسی‌های پارلمان رژیم صهیونیستی را از آنِ خود خواهد کرد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب «اردوگاه ملی» به رهبری گانتز توانسته جایگاه خود را که طی ماه‌های اخیر، آن را به دست آورده حفظ کند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که اگر امروز انتخابات پارلمانی برگزار شود، حزب گانتز ۲۸ کرسی را از آنِ خود خواهد کرد و حزب لیکود وابسته به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۲۴ کرسی را به دست خواهد آورد.

بر اساس این گزارش، قدرت احزاب ائتلاف کنونی از ۶۴ کرسی در پارلمان به ۵۲ کرسی کاهش پیدا خواهد کرد و احزاب معارض ۶۸ کرسی به دست خواهند آورد.

حدود ۲ هفته قبل نیز نتایج یک نظرسنجی به عمل آمده پیرامون انتخابات رژیم صهیونیستی حاکی از کاهش تعداد کرسی‌های احزاب همپیمان با بنیامین نتانیاهو و در مقابل افزایش کرسی‌های جناح اپوزیسیون بود.

بر اساس نتایج این نظرسنجی که توسط شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی برگزار شده بود، در صورت برگزاری انتخابات مجدد، ائتلاف نتانیاهو ۵۳ کرسی را کسب خواهد کرد. این در حالی است که تعداد کرسی‌های این اردوگاه در آخرین انتخابات ۶۴ کرسی بود.

بر پایه این نظرسنجی، احزاب حاضر در جناح اپوزیسیون نیز در صورت برگزاری انتخابات مجدد ۶۷ کرسی را کسب خواهند کرد و به راحتی قادر به تشکیل کابینه خواهند بود.

همچنین هزاران نفر روز شنبه برای بیست و سومین هفته متوالی به خیابان‌های شهرها و شهرک‌های سراسر رژیم صهیونیستی آمدند و به طرح‌های بحث‌برانگیز اصلاحات قضائی و همچنین خشونت‌های مرگبار اعتراض کردند.

برخی از معترضان تابلوهایی در دست داشتند که از انفعال کابینه نتانیاهو در مورد موج فزاینده جنایت و ناامنی انتقاد می‌کردند.

کد خبر 5807841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha