یک سایت عبری زبان اذعان کرد:

ویرانی بی‌سابقه و تلفات گسترده؛ نتیجه حمله به اراضی اشغالی

ویرانی بی‌سابقه و تلفات گسترده؛ نتیجه حمله به اراضی اشغالی

یک سایت عبری زبان در گزارشی به پیامدهای جنگ چندجانبه علیه رژیم صهیونیستی و ویرانی بی سابقه اراضی اشغالی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، سایت عبری زبان واللا در گزارشی با اشاره به مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت، ارتش خود را برای رویارویی با سناریوی احتمالی حمله به اراضی اشغالی و نابودی مکان های مختلف آماده می کند.

در ادامه این گزارش آمده است، یک هفته از آغاز مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با یک جنگ چندجانبه که جبهه های لبنان، سوریه، نوار غزه، کرانه باختری و ایران را در برمی گیرد می گذرد.

بر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در این مانور، سناریوی یک حمله همه جانبه علیه اراضی اشغالی که تاکنون شاهد آن نبوده، بازسازی می کنند.

سایت واللا گزارش داد که در صورت وقوع این جنگ، رژیم صهیونیستی شاهد صحنه هایی خواهد بود که از زمان تشکیل این رژیم تاکنون، آنها را ندیده است.

در ادامه این گزارش آمده است، اکثر صهیونیست هایی که در جریان جنگ مذکور کشته می شوند، در مناطق شمالی از جمله حیفا مستقر هستند و پیش بینی می شود در این جنگ هزار صهیونیست مجروح شده و تعداد زیادی به هلاکت برسند.

مقامات نظامی صهیونیست همچنین پیش بینی می کنند در این نبرد، بیش از هزار مکان در اراضی اشغالی از جمله زیرساختهای آبی و برقی و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین، ویران شود.

در این گزارش آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی، مجبور به انتقال شهرک نشینان صهیونیست از شمال اراضی اشغالی به جنوب آن می شود. یک منبع امنیتی صهیونیست اذعان کرد که در صورت وقوع این جنگ، رژیم صهیونیستی شاهد ویرانی و تلفات گسترده ای خواهد بود که تاکنون ندیده است.

جاک نیریا افسر سابق یگان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به تازگی اذعان کرده است: در صورت آغاز جنگ جدید با حزب‌الله لبنان، روزانه ۲۰۰۰ فروند موشک به سوی اسرائیل (اراضی اشغالی) پرتاب می‌شود.

این افسر صهیونیست ادامه داد: این طرح و برنامه‌ای است که حزب‌الله از سال ۲۰۱۱ داشته و در نظر دارد با استفاده از پنج یگان از نیروهای ویژه رضوان در سه محور وارد الجلیل شوند، به نظر من آنها در نبرد آینده از این راهکار عملیاتی استفاده خواهند کرد.

وی افزود: ایران در نظر دارد میان جبهه‌های مختلف علیه اسرائیل هماهنگی ایجاد کرده و آنها را به یک جبهه واحد تبدیل کند تا اسرائیل را در محاصره قرار دهد، اما ما نیز در حال آماده‌باش قرار داریم و در هر زمان که مناسب بدانیم به حزب الله حمله می‌کنیم.

کد خبر 5809097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha