۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰

سرپرست بازرسی انتظامی البرز خبر داد؛

رد رشوه ۱۸ میلیارد ریالی مامور پلیس فتای البرز

رد رشوه ۱۸ میلیارد ریالی مامور پلیس فتای البرز

کرج- سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: مامور وظیفه شناس و پاک دست پلیس فتا استان پیشنهاد رشوه ۱۸ میلیارد ریالی کلاهبردار مجازی را رد کرد.

سرهنگ مهدی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: مأموران پلیس فتا استان پس از شناسایی یک رمال اینترنتی که از طریق برنامه اینستاگرام اقدام به فریب و کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، با دستور مقام قضائی برای دستگیری متهم اعزام شدند.

وی افزود: پس از دستگیری رمال اینترنتی، این فرد برای رها شدن از چنگال قانون و چشم پوشی کارشناس پرونده از دستگیری او پیشنهاد پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد ریال رشوه به افسر پرونده می‌نماید که با مخالفت مأمور پاکدست و وظیفه شناس پلیس فتا مواجه می‌شود.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه پرونده پیشنهاد رشوه به همراه پرونده کلاهبرداری متهم به مراجع قضائی ارسال شد، اضافه کرد: مأمور پاکدست و وظیفه شناس پلیس فتای استان البرز نیز با دستور فرمانده انتظامی استان مورد تشویق قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی برای ایجاد نظم و امنیت مردم در حال خدمت رسانی است و شهروندان نیز می‌توانند پیشنهادات، قدردانی‌ها و انتقادات خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ به گوش مسئولان انتظامی برسانند.

کد خبر 5809616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha