۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای برپایی باشکوه انتخابات

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای برپایی باشکوه انتخابات

محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا غلامرضا ظهر چهارشنبه در همایش آموزشی منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نقش آموزش رادر فرایند انتخابات دارای جایگاه ممتازی دانست و گفت: قوانین انتخابات باید تکرار و تمرین شود تا همگان نسبت به آن مسلط شود.

وی نقش فرمانداران و بخشداران را در انتخابات بسیار برجسته خواندو گفت: باید از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده شود.

غلامرضا با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن هدف آن را وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها بیان کرد و گفت: دشمن به هیچ عنوان بیکار نمی‌نشیند و با تبلیغات خود در پی آن است تا در ذهن مردم تردید ایجاد کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور نقش جهاد تبیین را در این مقطع حساس مهم برشمرد و گفت باید با روشنگری واقعیت‌ها به درستی برای مردان و یا نه شود.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به دیپلماسی اقتصادی دولت با کشورهای مختلف افزود: این سیاست مازندران را از رکود و بن بست خارج کرده است.

وی با اظهار اینکه تاکنون ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شد، بر لزوم برنامه ریزی برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد.

کد خبر 5810342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha