۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم:

اتمام پروژه پروژه کلور- درام نیازمند اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی است

اتمام پروژه پروژه کلور- درام نیازمند اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی است

زنجان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: اتمام پروژه پروژه کلور- درام نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید غفور شفیعی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: سه پروژه ملی راه سازی در شهرستان طارم در دست اجرا است و پروژه راه کلور - درام با مشخصات راه اصلی بوده و از محل منابع ملی تأمین می‌شود.

وی ابراز داشت: راه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر منطقه و استانی محسوب می‌شود وراه نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

رئیس اداره راه وشهرسازی طارم گفت: اجرای پروژه کلور به درام در جذب گردشگران، تسهیل تردد و توسعه صادرات محصولات شهرستان طارم بسیار مؤثر است و همچنین ۳۰ الی ۴۰ درصد از ترافیک استان اردبیل از مسیرهای زنجان - سرچم، گردنه حیران، اسالم، پونل، از این محور خواهد بود و یک مسیر با حداقل مخاطرات، غیر برفگیر به شمار می‌رود.

شفیعی تاکید کرد: پروژه کلور - درام در سال ۱۳۸۹ به تصویب رسیده و سال شروع اجرای پروژه ۱۳۹۰ بوده است و طول پروژه ۵۵ کیلومتراست که ۱۳ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان زنجان شهرستان طارم واقع شده است و از این میزان ۴.۵ کیلومتر درسال ۱۳۹۸ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید و کل مسیر نیز در حوزه استحفاظی استان زنجان و شهرستان طارم امسال بازگشایی و تا سه راهی روستای خساره آسفالت می‌شود.

وی، اعتبار مورد نیاز برای اعلام کرد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰ درصد آن تهاتر بوده است.

کد خبر 5810846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha