۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

در قزوین؛

اولین جلسه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازی برگزار شد

اولین جلسه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازی برگزار شد

قزوین- در جلسه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازان قزوین تعداد ۶ پرونده انبوه سازی مورد بررسی قرار گرفت تا پروانه صلاحیت مربوطه برای متقاضیان صادر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی هاشمی با اشاره به اینکه صدور پروانه اشتغال به کار انبوه سازی افراد حقیقی و حقوقی در این کمیته بررسی خواهد شد اظهار کرد: در این جلسه تعداد ۶ پرونده انبوه سازی مورد بررسی قرار گرفت که شامل ۲ مورد صدور پروانه ۴ مورد تمدید پروانه برای متقاضیان بود.

وی افزود: به اشخاص حقیقی و حقوقی که توانمندی مدیریت و مسئولیت پدید آوری طرح‌ها و تأمین جذب سرمایه و مدیریت تولید و عرضه مسکن و ساختمان، با استفاده از فناوری‌های نوین ساختمان را دارند پروانه انبوه سازی اعطا می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: در این کمیته موارد دارای امتیاز در ارزیابی متقاضیان صدور پروانه انبوه سازی اعم از مدرک تحصیلی، توان مالی، سوابق حرفه‌ای انجام شده و مطلوبیت کارهای انجام شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد: بنا بر مصوبه هیأت چهارنفره استان برای مالکینی که قصد ساخت ساختمان دارای ۱۰ واحد مسکونی یا بیشتر دارند و یامالکینی که به طور همزمان ۲ پروانه ساختمانی به نام آنها صادر شده باشد، انبوه ساز محسوب می‌شوند و صدور پروانه ساختمانی برای آنها مشروط به داشتن پروانه اشتغال به کار انبوه سازی است.

کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازان مسکن و ساختمان استان قزوین متشکل از مدیر کل راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیته، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی انبوه سازان استان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، رئیس کانون کار کاردانهای فنی ساختمان استان و یک نفر از انجمن صنفی انبوه سازان به عنوان دبیر کمیته و دو نفر صاحب نظر به انتخاب کمیته است.

کد خبر 5812292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha