۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

بر اساس نظرسنجی؛

میزان رضایت دانشجویان علوم پزشکی از وام های دانشجویی اعلام شد

میزان رضایت دانشجویان علوم پزشکی از وام های دانشجویی اعلام شد

دانشجویان علوم پزشکی از اعطای وام های ازدواج و تحصیلی بیشترین رضایت و از اعطای وام ودیعه مسکن کمترین میزان رضایت را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، شیرین رضایی مدیر برنامه ریزی و ارزیابی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت امروز در نشست خبری عملکرد صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، نتایج طرح سنجش رضایتمندی دانشجویان علوم پزشکی از خدمات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و ادارات رفاه دانشگاه های علوم پزشکی را اعلام کرد.

وی افزود: یکی از مباحث مهم در مدیریت کیفیت، مشتری مداری است و مشتری اصلی صندوق رفاه هم دانشجویان علوم پزشکی هستند و برای سنجش رضایتمندی این دانشجویان پرسشنامه ای تهیه شد و برای همه دانشجویان علوم پزشکی ارسال شد و در نهایت ۶ هزار و ۶۰۰ دانشجو به ما پاسخ دادند.

رضایی خاطرنشان کرد: سنجه های متفاوتی در این تحلیل مدنظر قرار گرفت و از انواع تسهیلات تا تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی در تحلیل مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: در نهایت دانشجویان از خدمات صندوق رفاه و ادارات رفاه دانشگاه ها رضایت نسبی داشتند. نحوه و میزان پرداخت وام ودیعه مسکن پایین ترین و وام ازدواج و وام تحصیلی بیشترین میزان رضایت را در میان دانشجویان علوم پزشکی داشته است.

مدیر برنامه ریزی و ارزیابی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار داشت: بیشترین میزان مشارکت در میان دانشجویان علوم پزشکی مقطع کارشناسی و همچنین دانشجویان دختر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج این نظرسنجی ۵ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی به عنوان برترین ها اعلام شدند که شامل آبادان، جهرم، گناباد، کاشان و دزفول بوده اند.

در همین زمینه دکتر علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: این کار پژوهشی برای اولین بار در سطح دانشگاه های کشور انجام شده است و برای نخستن بار میزان رضایت دانشجویان از خدمات صندوق رفاه و ادارات رفاه دانشگاه های علوم پزشکی به صورت آکادمیک سنجیده شده است.

وی گفت: نتایج این سنجش رضایتمندی موجب شده است که کلاس های آموزشی و توجیهی برای تمام کارکنان ادارات رفاه دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شود تا با آخرین قوانین مورد نظر در این حیطه ها آشنا شوند.

کد خبر 5814556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha