۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۰

بسطامی در موافقت با نیکبخت:

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معتقد به اقتصاد مردمی است

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معتقد به اقتصاد مردمی است

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: یکی از برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کم کردن تصدی‌گری دولت است و وی اعتقاد دارد که هر چقدر اقتصاد مردمی‌تر باشد، به نفع مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر بسطامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: نیکبخت مرد روزهای سخت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دارای شخصیتی انقلابی و ولایت‌مدار است.

وی متذکر شد: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تجربه کافی در سطوح مختلف دارد و مانند سربازی است که همه مراحل را طی کرده است و به درجه سرداری رسیده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به اقشار آسیب پذیر جامعه و معیشت محرومان توجه کنیم که امروز مهم‌ترین مشکل مردم تأمین کالاهای اساسی است که امید داریم با دست توانمند و جهادگر نیکبخت این دغدغه مردم مرتفع شود.

بسطامی با بیان اینکه تأمین آب شرب و کشاورزی در برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشاورزی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: توجه به بحث زنجیره ارزش تولید در کشور مغفول مانده که با تدبیر وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مسیر درستی هدایت خواهد شد.

وی تاکید کرد: دامداران و عشایر در چند سال گذشته برای فروش محصولات خود با مشکلات جدی مواجه شدند که امیدواریم با برنامه وزیر جهاد کشاورزی این چالش رفع شود. یکی از برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کم کردن تصدی گری دولت است و وی اعتقاد دارد که هر چقدر اقتصاد مردمی‌تر باشد، به نفع مردم است.

کد خبر 5815061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha