جزئیات لحظه به لحظه/ در عملیات ضدصهیونیستی «عیلی» چه گذشت؟

جزئیات لحظه به لحظه/ در عملیات ضدصهیونیستی «عیلی» چه گذشت؟

روزنامه یدیعوت آحارونوت جزئیات عملیات دو مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عیلی در حدفاصل نابلس و رام الله را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، روز گذشته مهند شحاده و خالد صباح دو جوان مبارز فلسطینی با نفوذ به شهرک صهیونیست‌نشین عیلی در حد فاصل نابلس و رام‌الله، اقدام به اجرای عملیات تیراندازی کردند که طی آن چهار صهیونیست به هلاکت رسیده و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنها همچنان وخیم است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی جزئیات این رخداد را منتشر کرد و نوشت: در ساعت ۳:۵۵ دقیقه عصر دو مجری عملیات با استفاده از یک دستگاه خودروی شورولت سیاه رنگ وارد محل عملیات شدند، آنها همراه خود دو اسلحه M۱۶ و چند چاقو داشتند.

بنابر اعلام این روزنامه صهیونیستی، پنج دقیقه بعد، دو مجری عملیات یک شهرک‌نشین را که در حال بنزین زدن در جایگاه سوخت بود را مشاهده کردند و به سوی وی آتش گشودند. این شهرک‌نشین صهیونیست در پی این حمله به داخل رستوران نزدیک پمپ بنزین، گریخت. یکی از مجریان عملیات به دنبال وی وارد رستوران شد و در آنجا سه شهرک‌نشین را به هلاکت رساند.

در ساعت ۴:۰۲ دقیقه مجریان عملیات به سوی یکی دیگر از شهرک‌نشینان در پمپ بنزین شلیک کرده و وی را نیز به هلاکت رساندند. سپس دو مجری این عملیات با جدا شدن از هم اقدام به خروج از محل عملیات تیراندازی کردند.

جزئیات لحظه به لحظه/ در عملیات ضدصهیونیستی «عیلی» چه گذشت؟

مهند شحاده در ادامه این عملیات در اطراف جایگاه سوخت مخفی شد اما با ورود نظامیان صهیونیست در ساعت ۴:۰۵ دقیقه با آنها درگیر شد و در نهایت به شهادت رسید.

اما خالد صباح دیگر مجری عملیات اقدام به دور شدن از محل عملیات با استفاده از خودروی یکی از شهرک نشینان صهیونیست که در محل پارک شده بود، کرد. در نهایت این جوان فلسطینی در ساعت ۵:۴۵ دقیقه از این خودرو پیاده شد و یک خودروی دیگر برای رفتن به جنین کرایه کرد.

در نهایت نظامیان صهیونیست که در تعقیب این جوان فلسطینی بودند در ساعت ۶:۲۰ دقیقه در فاصله ۳۰ کیلومتری محل عملیات وی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

کد خبر 5816566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha