واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایات صهیونیست‌ها در «ترمسعیا»

واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایات صهیونیست‌ها در «ترمسعیا»

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی نسبت به جنایات امروز شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنایات امروز شهرک‎نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه خود اعلام کرد: تعرض شهرک‌نشینان تروریست و تا بن دندان مسلح، به روستاها و شهرهای فلسطین و ایجاد رعب و وحشت که نمونه آخر آن عصر امروز در روستای ترمسعیا با سوزاندن نزدیک به ۳۰ خانه، ده‌ها خودرو و زمین‌های کشاورزی به وقوع پیوست، اقدامی خطرناک و تنش‌آفرین و جنایتی وحشتناک است که با تشویق و حمایت کابینه این رژیم اشغالگر و نژادپرست به وقوع می‌پیوندد و مسئولیت کامل پیامدهای این اقدام به عهده آنان است.

حماس تأکید کرد: تداوم سیاست ترور و تجاوز از سوی کابینه این رژیم اشغالگر و نژادپرست با هدف کوچاندن ملت فلسطین و یهودی‌سازی سرزمین ما، تنها با پایداری بیشتر، افزایش مقاومت و رویارویی با اشغالگران و شهرک‌نشینان در تمامی کرانه باختری اشغالی روبرو خواهد شد.

جنبش حماس تأکید کرد: اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها ملت قهرمان ما را نخواهد ترساند.

جهاد اسلامی: اشغالگران بهای جنایات خود در ترمسعیا را خواهند پرداخت

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی اعلام کرد: اجرای سیاست‌های تروریستی از سوی اشغالگران و شهرک‌نشینان در قبال ملت فلسطین به خیال از بین‌بردن روحیه مقاومت در میان آنان به نتیجه نخواهد رسید. اشغالگران و شهرک‌نشینان بهای سنگینی را برای این جنایات پرداخت خوهند کرد.

وی افزود: اشغالگران از طریق حمایت از شهرک‌نشینان قصد دارند که سیطره خود را بر کرانه باختری تحمیل کنند؛ اما اجرای سیاست تخریب و تجاوز و تروریسم از سوی آنان در حق ملت ما، هیچ چیز را در معادله مقابله و مقاومت تغییر نخواهد داد. مقاومت تا اخراج کامل اشغالگران از فلسطین به مبارزه ادامه خواهد داد.

کد خبر 5816720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha