۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد؛

تایید صلاحیت ۶ هزار نفر متقاضی اراضی جوانی جمعیت در خراسان‌جنوبی

تایید صلاحیت ۶ هزار نفر متقاضی اراضی جوانی جمعیت در خراسان‌جنوبی

بیرجند_ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۷ هزار نفر متقاضی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت در استان ثبت نام کرده که ۶ هزار نفر تایید صلاحیت شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد مودی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تاکنون بیش از ۷ هزار نفر برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت در سطح استان ثبت نام کردند و این روند همچنان ادامه دارد.


وی با بیان اینکه از این تعداد ۶ هزار نفر تأیید صلاحیت شده اند، تصریح کرد: قرار بود در مرحله اول امروز همزمان با سراسر کشور در جشن وصال به ۷۵۰ نفر در استان زمین واگذار شود که با هماهنگی انجام شده با مسئولان کشوری این تعداد به هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: قرعه کشی زمین برای ۶۸ نفر از متقاضیان قانون جوانی جمعیت در فردوس انجام می‌شود.

مودی با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان واگذاری زمین در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی به صورت ویلایی و رایگان فراهم شده است، بیان داشت: این امکان به زودی در شهر بیرجند نیز فراهم خواهد شد.


وی به نحوه آماده سازی این اراضی اشاره و خاطرنشان کرد: براساس قانون، هزینه آماده‌سازی زمین از متقاضیان اخذ که دریافت هزینه آماده سازی هم دوره تنفس ۲ ساله دارد و در مدت هشت سال از متقاضیان اخذ می‌شود.

کد خبر 5817096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha