۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

فرماندار دهاقان:

خدمات دولت می‌تواند سبب افزایش امید مردم باشد

خدمات دولت می‌تواند سبب افزایش امید مردم باشد

دهاقان - فرماندار دهاقان گفت: خدمات دولت می‌تواند سبب افزایش امید مردم باشد و ورود دستگاه‌ قضا با علم و آگاهی و نگاه به مبانی اسلامی، امید و ایمان را در بین مردم تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان صبح جمعه در مراسم غبارروبی مزار شهدای شهرستان دهاقان با بیان اینکه در سخنرانی اخیر مقام معظم انقلاب به دو کلید واژه تاکید کردند که قابل تأمل است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دو کلیدواژه امید و ایمان را لازمه زندگی دانستند و نابودی این دو کلید واژه اساسی به طرق مختلف را هدف دشمنان داخلی و خارجی برشمردند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی همیشه در صحنه حاضر است و هدف اصلی مبارزه با مواد مخدر را به دوش می‌کشد و شهدای والا مقامی را در این عرصه تقدیم نموده است.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها سناریوی تولید مواد مخدر در افغانستان را با رشد ۵ برابری افزایش دادند و بزرگ‌ترین باندهای مواد مخدر در این کشورها شکل می‌گیرند.

وی اعلام کرد: دشمنان این نظام با توسعه مواد مخدر به امید و ایمان افراد آلوده لطمه می‌زنند، پس باید مراقبت کرد.

فرماندار دهاقان قوه قضائیه را یکی از اولویت‌های برقراری امنیت در جامعه دانست و افزود: قوه قضائیه در جامعه به خوبی درخشیده و و به شایستگی عمل کرده است و علیرغم تفکیک قوا همکاری خوبی در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که ارائه خدمات منجر به امید آفرینی می‌شود، عنوان کرد: همان‌گونه که خدمات دولت می‌تواند سبب افزایش امید مردم باشد، ورود دستگاه‌های قضا با علم و آگاهی و نگاه به مبانی اسلامی نیز، امید و ایمان را در بین مردم تقویت می‌کنند.

جمشیدیان با اشاره به اینکه برخی در عمل تابع ولی زمان نیستند، بیان کرد: امروز که در محضر شهدا جمع شده‌ایم باید عهد ببندیم مانند شهدا گران‌قدر عمل کنیم و از ولی زمان تبعیت داشته و التزام عمل داشته باشیم.

کد خبر 5817761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha