۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز مطرح کرد؛

تدبیر بزرگ امام راحل در تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

تدبیر بزرگ امام راحل در تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: حالا بعد از چهل و اندی سال شاید راحت‌تر بتوان قضاوت کرد که امام راحل تدبیر بزرگی در تأسیس سازمان تبلیغات داشته‌اند.

حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قبضه افکار عمومی ملت‌ها و جهان در ادوار مختلف همیشه به عنوان یکی از ابزار سلطه استکبار و فرهنگ طاغوت بوده است.

وی بیان کرد: در مقابل این جریان باطل تبیین به موقع و سریع است که به تعبیر مقام معظم رهبری در این عصر جهاد تبیین در مقابل هجمه‌های دشمن به عنوان یکی از فرایض و واجباتی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: ضرورت جهاد تبیین در عصر حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی تبلیغی و حجم تبلیغات بیشتر از گذشته ملموس است.

سازمان تبلیغات اسلامی مهمترین جریان‌های تبلیغی در مقابل هجمه‌های دشمن

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهمترین جریان‌های تبلیغی در مقابل هجمه‌های دشمن وظیفه بسیار خطیری را بر عهده دارد

ولایی‌برحق گفت: جریان هیئات مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، مجموعه‌های قرآنی به عنوان یک جریان مویرگی که در سراسر کشور توسط مردم مدیریت می‌شود یکی از مؤثرترین نهادهایی است که در مقابل فرهنگ غربی و سبک زندگی غربی مقاومت می‌کند و در بسیاری از موارد به موفقیت‌های زیادی نائل آمده است.

وی با بیان اینکه حالا بعد از چهل و اندی سال شاید راحت‌تر بتوان قضاوت کرد که امام راحل تدبیر بزرگی در تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی داشته‌اند، گفت: در میدان نگهداشتن مردم برای حرکت تبلیغی و فرهنگی در جای جای این کشور بزرگترین مأموریت این سازمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه همه مساجد، هیئات مذهبی، کانون‌ها، مؤسسات و مراکز قرآنی و … نمونه‌ای از این حرکت پربرکت است، تصریح کرد: به تعبیری علت محدثه انقلاب اسلامی همین مساجد و هیئات بودند و علت بقای انقلاب اسلامی هم همین‌ها هستند و تا وقتی مردم در عرصه‌های مختلف در صحنه هستند و در مسائل نظام، انقلاب و اسلام ورود دارند این حرکت نورانی و درخت پرثمر روزبه‌روز تنومندتر می‌شود.

وی بیان کرد: در سیل‌ها، زلزله‌ها، جنگ تحمیلی، مواسات‌ها و هر عرصه‌ای که نیاز به حضور بوده است همین نهادهای خودجوش مردمی حضور پیدا کردند و وظایفشان را انجام دادند.

ولایی‌برحق خاطرنشان کرد: سازمان تبلغات اسلامی بعد از گذشته ۴۴ سال از انقلاب روزبه‌روز پربرکت‌تر شده است.

وی گفت: بعضی از حرکات جدید مثل مهمانی‌های ۱۰ کیلومتری، جشن‌های فرشتگان و تکلیف دختران، محفل تلویزیونی قرآنی که در ماه رمضان داشتیم و هزاران تولید دیگری که در نگاه اول مشخص نشود که این حرکت با چه فکر عمیقی طراحی شده است اما از برکات همین سازمان ذیل رهبری عزیز و ولایت فقیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز اظهار کرد: توسط تبلیغات اسلامی با نگاهی ژرف به منظور ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به مردم شکل گرفته است.

وی متذکر شد: امید است روز به روز این جریان مردمی با سرعت بیشتر و موفقیت‌های بالاتری حرکت نورانی خود را انجام دهد.

کد خبر 5817773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha