۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۴

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ثبت نام ۲۰ هزار داوطلب در پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۲

ثبت نام ۲۰ هزار داوطلب در پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۲

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: حدود ۲۰ هزار نفر داوطلب تاکنون نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۲ اقدام کرده اند.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ از یکشنبه ۲۸ خرداد آغاز شده است و این فرصت تا روز یکشنبه ۴ تیر ادامه خواهد یافت.

وی گفت: متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است.

کریمیان خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ هزار نفر داوطلب تاکنون نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۲ اقدام کرده اند.

وی یادآور شد: پذیرش در ۶ مجموعه ثبت نامی به صورت با آزمون و پذیرش در ۳۵ مجموعه ثبت نامی بدون آزمون است.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ (برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه سوم شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5818205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha