۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز خبر داد؛

استمرار عملیات قلع‌وقمع تغییر کاربری‌های غیرمجاز در رامهرمز

استمرار عملیات قلع‌وقمع تغییر کاربری‌های غیرمجاز در رامهرمز

رامهرمز - مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی روستای راهدار از توابع شهرستان رامهرمز قلع‌وقمع شد.

فرشاد مهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌ها و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها و مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز شامل دیوارکشی و حمل مصالح در اراضی روستای راهدار از توابع شهرستان رامهرمز قلع‌وقمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز افزود: قلع‌وقمع‌های ذکر شده طبق دستور دادستان و قاضی اجرای احکام شهرستان و با حضور نماینده دادستان و کارشناسان جهاد کشاورزی رامهرمز، در اراضی روستای راهدار انجام شد.

وی یادآور شد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود.

مهرابی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس کشی، احداث بنا و به‌طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز تاکید کرد: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی در این شهرستان طبق قوانین و مقررات حفظ کاربری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5818593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha