۴ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۱

رئیس شورای اسلامی استان زنجان:

تناژ بالای کامیون ها باعث تخریب جاده های ماهنشان شده است

تناژ بالای کامیون ها باعث تخریب جاده های ماهنشان شده است

زنجان- رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت: تناژ بالای کامیون های حامل کننده مواد معدنی باعث تخریب جاده های ماهنشان می وشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر عابدینی صبح یکشنبه در جلسه شورای اسلامی استان که با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان برگزار شد، از ماه‌نشان به عنوان منطقه‌ای معدن‌خیز یاد کرد و گفت: در این منطقه شاهد فعالیت نزدیک به ۴۸ معدن به صورت فعال و نیمه‌فعال هستیم.

وی با یادآوری اینکه ۱۰۰ درصد این معادن در مناطق روستایی واقع شده است، تصریح کرد: این معادن از ارائه کوچک‌ترین خدمات مختلف از جمله بهداشتی، فرهنگی و … به مناطق مجاور خود سر باز زده‌اند.

عابدینی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ از بابت قانون یک درصد حدود ۴۳ میلیارد تومان به شهرستان ماه‌نشان اختصاص یافت، ادامه داد: حال این سوال مطرح است که این میزان اعتبار در چه حوزه‌ای هزینه شده است و اینکه در شورای معادن، اطلاعات مربوط به محل هزینه‌کرد از کدام منبع استخراج می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: نابودی زیرساخت‌های این مناطق توسط کامیون‌هایی که با تناژ بالا اقدام به تردد از محورهای مواصلاتی می‌کنند، ظلم به مردم این منطقه است و هزینه یک درصدی جواب‌گوی حل مشکلات این منطقه نیست.

کد خبر 5819162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha