۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶

مانور مشترک امداد و نجات و اطفای حریق در بندر بوشهر برگزار شد

مانور مشترک امداد و نجات و اطفای حریق در بندر بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور مشترک امداد، نجات و اطفای حریق پایانه نفتی در بندر بوشهر بر اساس سناریو ترسیم شده با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سناریو مانور با اعلام وقوع آتش سوزی در سایت صادرات روغن و به صدا در آمدن زنگ اعلان حریق، خودروهای عملیاتی از جمله سه خودرو آتش نشانی سریع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با رسیدن خودرو اورژانس، مصدومان حادثه به تیم اورژانس تحویل و به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ادامه عملیات تیم آتش نشانی بندر بوشهر و کارکنان پایانه نفتی با استفاده از تجهیزات اطفا حریق و مقابله با آلودگی نسبت به مهار آتش سوزی و پاک سازی محل حادثه اقدام کردند.

شکیبی نسب ادامه داد: این مانور با هدف ارتقا سطح دانش علمی و توان عملیاتی کارکنان، ارزیابی توان تاکتیکی تیم‌های عملیاتی، ارزیابی تجهیزات امدادی و اطفائی و ارزیابی تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی پایانه و همچنین شناسایی کمبودهای احتمالی و برنامه ریزی برای رفع آنها انجام شد.

وی یادآور شد: برگزاری مانورهای مختلف در اولویت‌های راهبردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که بر اساس برنامه تقویمی نسبت به برگزاری آنها در بنادر استان اقدام می‌شود.

کد خبر 5820651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha