حماس:

سران صهیونیست باید بدلیل ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین مجازات شوند

سران صهیونیست باید بدلیل ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین مجازات شوند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به مناسبت روز جهانی امدادرسانی به قربانیان شکنجه، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی امدادرسانی به قربانیان شکنجه خواستار بازخواست و مجازات سران رژیم اشغالگر صهیونیستی به سبب ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین شد.

این جنبش تاکید کرد که امسال همزمان با روز جهانی امدادرسانی به قربانیان شکنجه، رژیم صهیونیستی همچنان به انواع و اقسام جنایات علیه ملت فلسطین و اسرای فلسطینی و شکنجه بدنی و روحی آنان ادامه می‌دهد.

حماس بیان کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی ملت فلسطین را ابتدایی‌ترین حقوق انسانی خود محروم کرده و مانع از درمان آنان و ملاقات با فرزندان اسیرشان شده و به حبس اسرا در سلول انفرادی ادامه می‌دهد و انواع مختلف جنایت را علیه این ملت مرتکب می‌شود که این نقض صریح قوانین و معاهدات بین‌المللی و حقوق بشر است.

در این بیانیه آمده است که ما در سایه این جنایات علیه ملت فلسطین به ویژه زنان و کودکان و بیماران و با توجه به بی‌احترامی سران رژیم اشغالگر به قوانین و معاهدات بین‌المللی، بر ضرورت تحرک تمامی نهادهای حقوقی و بین‌المللی جهت بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی تاکید می‌کنیم.

حماس همچنین آزادگان جهان را به حمایت هرچه بیشتر از ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن به منظور احقاق حقوق ملی آن و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف فراخواند.

کد خبر 5820661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha