۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) ایلام خبر داد؛

تمهیدات لازم برای دریافت نذورات قربانی مردم ایلام

تمهیدات لازم برای دریافت نذورات قربانی مردم ایلام

ایلام-مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) ایلام از تمهیدات لازم برای دریافت نذورات قربانی مردم ایلام خبر داد.

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه این دستگاه همانند سال‌های گذشته آماده دریافت نذورات قربانی مردم نوع دوست استان برای توزیع در بین نیازمندان است، افزود: راه‌های مشارکت مردم نیکوکار استان در این کار خیر مشخص شده است.

وی بیان کرد: در این زمینه دفاتر این نهاد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و قربانگاه‌های تدارک دیده شده آماده دریافت دام زنده، گوشت قربانی و یا وجوهات نقدی مردم نوع دوست استان و پس از آن ذبح و بسته بندی نذورات قربانی جهت توزیع در بین نیازمندان است.

وی افزود: علاوه بر پایگاه‌ها و قربانگاههای در نظر گرفته شده جهت دریافت دام و نذورات قربانی، مردم نوع دوست استان می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ نسبت به پرداخت نقدی نذورات قربانی خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه با بیان اینکه نیازمندان واقعی با میزان فقر بالا جهت دریافت نذورات قربانی شناسایی و اولویت بندی شده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه کودکان دارای سوء تغذیه، مادران باردار و شیرده، خانواده‌های دارای فرزند یتیم و همچنین سالمندان و بیماران بستری شده در منزل در اولویت دریافت نذورات قربانی هستند.

طاهری در ادامه با بیان اینکه سال گذشته مردم نوع دوست استان بیش از یک هزار و ۵۰۰ رأس دام زنده قربانی جهت توزیع در بین نیازمندان استان به این نهاد اهداء کردند، گفت: امسال نیز پیش بینی شده است که رقمی بیشتر از سال گذشته دام و گوشت قربانی جمع آوری شود.

کد خبر 5820712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha