۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷

در حاشیه رکوردگیری تیم ملی

بی‌اطلاعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری از وضعیت کیانوش رستمی

بی‌اطلاعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری از وضعیت کیانوش رستمی

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری گفت: رکوردگیری برای مشخص شدن ترکیب تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی انجام شد.

وی در مورد وضعیت کیانوش رستمی عنوان کرد: از وضعیت کیانوش اطلاعی ندارم و فکر می‌کنم آسیب دیدگی دارد. با توجه به شرایط هر وزنه‌برداری که قصد دارد در مسابقات پیش رو شرکت کند باید در رکوردگیری حضور داشته باشد و امیدوارم بهترین‌ها به مسابقات اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی در مورد هدف گذاری در این مسابقات عنوان کرد: در رقابت‌های بزرگسالان جهان دو هدف داریم یکی کسب مدال و جهت شرکت در المپیک حضور در این مسابقات الزامی است. از طرفی بازی‌های آسیایی هم پیش رو است و برای کسب مدال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم.

نصیر شلال در مورد ترکیب نهایی تیم ملی وزنه‌برداری برای مسابقات پیش رو عنوان کرد: با توجه به اینکه فرصت محدودی برای رد کردن اسامی وجود دارد در این مدت به ۶۰ تا ۷۰ درصد از ترکیب نفرات رسیده‌ایم و در مدت زمانی که فدراسیون جهانی برای ما تعیین کرده سعی می‌کنیم به ترکیب اصلی خود برسیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که اگر کسی رکوردهایش پایین باشد از اردوی تیم ملی خط می‌خورد؟ گفت: اگر شرایطش از دید کادر فنی خوب نباشد و رکوردها پایین باشد خط خواهد خورد.

نصیر شلال در مورد اینکه کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی حضور ندارد، تکلیفش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به چه شکل خواهد شد؟ عنوان کرد: باید اسامی را برای فدراسیون جهانی رد کنیم و ۶۰ روز تا مسابقات قهرمانی جهان فرصت داریم؛ هر کسی که در رکوردگیری‌ها خوب عمل نکند در قالب تیم نخواهد بود. مگر اینکه شرایط خاصی داشته باشد یا ما از نزدیک از روند کاری‌اش اطلاع داشته باشیم.

کد خبر 5820777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha