۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰

امام جمعه ارومیه:

آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست

آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست چراکه این کلام‌الله یک بیان، ایده و تفکر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه با تاکید بر لزوم توجه به حقوق بشر اظهار کرد: ادعای داشتن حقوق‌بشر با عمل به آن فرق دارد و مدعیان حقوق بشر نباید با کشتن و سوزاندن افکار و تفکر دیگران بگویند ما صاحب شعار حقوق بشر هستیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیای امروز اظهار کرد: آنها برای اینکه به امیال خود برسند با ادعای حقوق بشری، ملت‌های دیگر را تضعیف می‌کنند و خود هر جنایتی علیه بشر انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تبریک عید سعید غدیر خم ادامه داد: در این هفته در همه جای شهر باید عظمت این روز بزرگ دیده شود.

حجت‌الاسلام قریشی همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: مطالبه مهم مقام معظم رهبری از قوه قضائیه، تغییر و تحول این قوه است که با تعالی بخشی به اهداف و گاه با تغییر افراد می‌توان خروجی کار را در ذهن مردم به سمت رضایت بیشتر پیش برد.

وی افزود: با افرادی که تخلف می‌کنند باید برخورد شود و از افرادی که در این زمینه تلاش شبانه روزی دارند، باید قدردانی کرد، از این رو به رئیس کل دادگستری استان بابت کسب رتبه مدیر برتر این قوه تبریک می‌گوئیم.

کد خبر 5823668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha