در گفتگو با مهر اعلام شد؛

استقبال بیش از ۹۰۰ هزار نفر از طرح اتصال پیامرسانهای بومی

استقبال بیش از ۹۰۰ هزار نفر از طرح اتصال پیامرسانهای بومی

معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر تاکنون از طرح اتصال متقابل پیامرسانهای بومی استفاده کرده اند.

دکتر حامد منکرسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین آمارها از اتصال متقابل پیام‌رسان‌های بومی به یکدیگر گفت: خوشبختانه از سوی اپراتورها استقبال خوبی از این طرح شده و شاهد اتصال پیام رسان های بومی به طرح اتصال متقابل هستیم. می‌توان گفت به زودی دو پیام رسان جدید به طرح اتصال متقابل متصل می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ پیام رسان بومی قابلیت طرح اتصال متقابل را ایجاد کرده اند گفت: به منظور توسعه و افزایش خدمات ارزش افزوده جدید روی پیام رسانها فراخوانی منتشر کرده‌ایم و از بخش خصوصی نیز درخواست کردیم برای این منظور مشارکت کند.

منکرسی ادامه داد: خوشبختانه از این فراخوان استقبال خوبی شده و بیش از ۴۰ شرکت برای مشارکت اعلام آمادگی کرده‌اند. به این ترتیب تا ۱۵ تیرماه به شرکت‌ها فرصت داده شده که پیشنهادهای خودشان را ارائه دهند تا بتوانیم مشارکت‌های جدید را آغاز کنیم و سرویس‌های جدید و نوآورانه‌ای را روی بستر پیام رسان های بومی ارائه دهیم.

وی در خصوص استقبال از طرح اتصال متقابل پیام رسان های بومی به یکدیگر گفت: استقبال مردم از طرح اتصال متقابل پیام رسان ها به یکدیگر خوشبختانه خوب بوده و تا به امروز بیش از ۹۰۰ هزار نفر از این قابلیت استفاده کرده‌اند که در دو ماه عدد قابل توجهی است و با طرحی که با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد این عدد افزایش چشمگیری خواهد داشت.

کد خبر 5823902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      2 0
      لااقل نصب و راه‌اندازی برنامه‌های ایرانی مانند ایتا و گپ و… برای گوشی آیفون را، رایگان کنید. ۴۰۰ هزار تومن برای حق اشتراک برخی شرکت‌های سودجو که نرم‌افزارهای آیفون را ارائه می‌دهند! اگه آیفون مورد تأیید مسئولین نیست چرا مجوز واردات می‌دهند!
    • محمد IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      چی شد پس؟ بیشتر از یک سال هست که قرار این طرح اجرا بشه ولی خبری نیست