۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

سومین روز جشنواره تهران-مبارک؛

روبات‌ها در تئاتر شهر حضور دارند/ «کوران» در جشنواره تئاتر عروسکی

روبات‌ها در تئاتر شهر حضور دارند/ «کوران» در جشنواره تئاتر عروسکی

سومین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک میزبان اجرای ۱۰ اثر نمایشی در بخش‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه ۱۰ تیر و در سومین روز برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۱۰ اثر در بخش‌های بزرگسال، کودک و نوجوان، فراگیر، مهمان و فضای باز اجرا می‌شود.

در سومین روز جشنواره نمایش «کوران» به نویسندگی موریس مترلینگ و کارگردانی وحید نفر از تهران با مدت زمان ۲۵ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین کارگردان نمایش مجموعه نیز پذیرای نمایش «قصه بخت» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی است که با کارگردانی مشترک ابوالفضل میروککیلی و محمدحسن ابویی از مهریز یزد با مدت زمان ۴۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ اجرا می‌شود.

نمایش «گربه نره و روباه مکار» هم همچون ۲ روز گذشته نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی نیز در این روز پذیرای نمایش «هبوط» به نویسندگی و کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس با مدت زمان ۵۰ دقیقه می‌شود که در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ اجرا می‌شود.

سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ میزبان اجرای نمایش «چهچه چلچله چهل گیس» به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی نسیم شیرزادی از شیراز با مدت زمان ۶۰ دقیقه است.

در بخش فضای باز جشنواره نیز در سومین روز از برگزاری این رویداد تئاتری، نمایش‌های «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۸:۳۰، «ربات‌های غول پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۹، «بوسلمه، غول دریاها» به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان با مدت زمان ۱۵ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰، «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۰ و «آذربایجان آیین‌لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند با مدت زمان ۲۵ دقیقه در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

کد خبر 5824118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha